Sweet Georgia Brown Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Hade fått inkalling till undersökelse på Riksen i dag, och när jag kom in så undrade hon om jag visste varför jag fått inkalling vilket jag inte hade nån aning om. Och inte hon heller. (?!) Hon trodde det var blivit en fel i systemet. MEN, jag och sambo fick se babyen på invändig UL och det var väldigt bra. Sambo var inte med på nån av de tidiga UL, så speciellt för hans del var det fint, tycker jag. Den såg ut att ha det fint där inne vilket gör mej lugn och glad. Hurra! Det blev 14+4 istället för det nuvarande 14+2. Lite tidigt att se vad det blir då, så jag får smöra mej med tålamod en månad till. Har varit lite otålig, men visst ser man, eller kanske kan man se, könet på ordinär UL? Sa också till legen att jag tror att jag är på väg att få bekkenløsning då jag får ont i korsryggen oc på siderna i bækkenet. Jag känner det gott specielllt efter att jag varit på gravid yoga. Fast hon sa att det är allt för tidigt till att det kan vara det, men jag har läst att det kan man få redan i uke 5? Tyckte det hon sa lät lite rart med tanke på det.
¤mitzi¤ Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 hei synes et var veldg rart at hun sa det om bekkenløsning. Jeg fikk det i uke 8 i mitt forrige svangerskap. Er 14+ 4 nå, og har nok en gag fåt begynnende bekknløsning. Har denne gange fåtthenvisning til fysioterapaut. Så snakk med fast legen din el jordmor, detkan nok hende du har begynnend bekkenløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå