heleneharefrøken_ Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Vikariatet mitt er slutt i min nåværende jobb, og for å få fødselspenger (tror det heter det) så må jeg jobbe 3mnd til for å ha jobbet 6 av de siste 10 mnd før fødselen. Er i min 12 uke nå, så synes ikke at jeg er gravid når jeg skal ut på jobbintervju. Men lurer på om noen har tips til hvordan type jobbe jeg bør satse på. Har tenkt litt på lærervikar på barneskolen, men tror dere det er en for stressende jobb for en som er gravid? Kan jo fort bli litt slitsomt å holde orden på en hel klasse. Noen andre forslag til jobber? Skal kanskje begynne å studere neste høst, så ser ikke etter en jobb i en lang periode, bare frem til sommeren. Blir glad for alle svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå