Gå til innhold

Søker medlenskap..


Musemor med tre søte små

Anbefalte innlegg

Her er min søknad. Etter en MA og ut av august -09, så søker jeg medlemskap her isteden. Er vi heldige kommer terminen til å være 22. november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da slenger jeg meg på deg... etter en nylig SA som "kastet" meg ut av oktoberklubben....er jeg en evig opptimist, og satser på november klubben... hehe;)

 

får også termin rundt 22 noember da... viss jeg regner denne saen som mensen og 28 bdager syklus....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at gullegget er lagt og at jeg jumper inn hit. Får da evt termin 11 november... Hatt en 1MA og 2SA tidligere så er spent på om jeg får en spire som sitter. Har to gutter fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også ha baby i november :)) Hadde håpet i oktober, men den gang ei. Første måneden jeg bruker eggløsningstester, så blir spennende å se om jeg finner eggløsning da... har hatt merkelige ustabile sykluser, så har nok ikke truffet så mange ganger på den... Skulle jeg bli gravid vil jeg nok ha termin engang i slutten av november...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg og i håpet på at barn nr.4 vil sitte. Hadde eggløsning på tirsdag, så får håpe det ble noe av. Lykke til alle dere andre også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...