annemor80 Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 http://www.klikk.no/helse/article419703.ece Jeg ryker på nr 4; - Overdreven frykt for at familiemedlemmer skal dø... Hver gang mannen er på jobb, sitter jeg og lurer på om han kommer hjem igjen, kommer det til å bli en trafikkulykke, etc. Hvordan reagerer jeg når jeg får dødsbudskapet, hva gjør jeg med snuppa hvis jeg må hive meg rundt for å komme til sykehuset... Sånn kan jeg ligge og planlegge når jeg skal legge meg, ganske slitsomt igrunn!! Andre?
trippeltopp Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Jeg fant vel ikke min "tvangstanke" der, men jeg har en voldsom greie på å ikke spise siste biten av maten min. Den siste biten smaker rett og slett ikke godt, og jeg legger den alltid igjen. Mine foreldre sier jeg alltid har gjort det. Merkelig greie... Men er jeg i besøk spiser jeg den selvsagt høflig opp - men den er så vanvittig mye seigere å tygge enn de andre bitene, akkurat som om den vokser i munnen.. Bare innbildning selvsagt :/
annemor80 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 Haha, det er veldig morsomt! Ingen flere?
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har ganske mange, går bra når alt er rolig og normalt i livet mitt, men de melder seg med en gang jeg blir stressa og nervøs. - kan ikke tråkke på streker i gulvet/på bakken (ikke lett hvis jeg må noe da, og må gå et sted det er brostein) - sjekker om do-døra er låst ørtenhundre ganger før jeg klarer å sette meg på do (med en gang jeg har låst den, når jeg har kneppet opp knappen i buksa, når jeg har dratt ned glidelåsen osv) - må fortsette å telle hvis jeg først har begynt, helt til noen avbryter meg (teller ikke høyt da, bare inni hodet) - forskjellig mat på tellerknen må ikke røre hverandre, og kan ikke ta flere enn en type mat på gaffelen av gangen - må spise skorpa på brødskiven først
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Sliter med det samme som deg, annemo80. Er utrolig slitsomt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå