MissAntrop Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Blir alt for mange PM å sende ut, så jeg legger de inn i korte trekk her. Du trenger en ring (ikke viktig hvilket materiale den er laget av) og et kjede, event en tråd. Heng ringen på kjedet uten å lukke det med låsen. Hold helt i enden på kjedet, mellom tommel og pekefinger. Legg den andre hånden på et bord eller annet hard underlag. Hånda skal ligge med håndflaten opp. Hold kjedet med ringen like over håndleddet - det skal ikke berøre det, men henge like over. La så ringen vise vei. Ringen kan ha 3 ulike bevegelsesmønstre, den kan bevege seg frem og tilbake , på tvers over håndleddet. Den kan bevege seg langs armen, mot fingertuppene og opp langs armen, og til slutt kan den sirkle, altså lage sirkler rundt. På tvers over håndleddet = jente Opp langs armen og mot fingrene = gutt Sirkelbevegelser = nytt barn På meg var det altså slik, den lagde først jentebevegelser (stemmer, jeg har en jente), så ring for nytt barn før den lagde guttebevegelser (prøver å bli gravid). Testen skal vise hvor mange barn man får, i hvilken rekkefølge og kjønn. Jeg fikk påpekt at den også kan vise aborter, dødfødsler og slikt. Nå håper jeg alle dere som prøver legger inn resultatet av testen Lykke til alle prøvere!!!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 wow den der var jo nesten litt skummel hehe Fikk først jente - og det stemmer jo :-) så fikk jeg jente igjen - hadde en SA i august Så fikk jeg nytt barn Så fikk jeg gutt Men om jeg er gravid nå så blir det da nytt barn? Har jo litt svake positive tester om dagene :-)
MissAntrop Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 Ja, da er nok det lille frøet en gutt Jeg prøvde testen på sambo og vi fikk samme svar
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 hmmm Det rare er at det også stemmer med det kinesiske fødselskartet....merkelige greier altså :-)
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Jeg er sådd 4 barn med ringen to jenter så gutter. Blir ikke gravid så kan stemme med antall, MEN fikk to gutter så jente.Husk at dette bare er en morsom test, må ikke tas alvorlig.Men tas for gøy. Du kan også ta ringen over magen da viser du er gravid. (sies det)
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Man skal altså ikke låse igjen kjedet, men holde den sammen med pekefinger og tommel? Viser den alle de bevegelsene under samme gang, eller prøver dere flere ganger? Lyst til å prøve, men må bare vite at jeg gjør det riktig:)
MissAntrop Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2009 Ja, det lager alle bevegelsene på en gang. Den stopper av seg selv.
Cybele Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 Tok et kjede som betyr mye for meg, og en ring jeg har båret hver dag i årevis. Mistet i oktober, ikke prøvd siden. Skal begynne så smått å prøve nå snart=) Fikk første jente (mistet) Så gutt Så jente så gutt så jente Fikk rroteringer mellom hvert av kjønnene uten om første jente og så gutt. Vet ikke hva det betyr at det ikke oppsto sirkelbevegelser før "kjønnet" skiftet, kanskje har det noen å gjøre med at det første barnet (åpenbart jente selv om jeg i mitt stille sinn har kalt barnet Gabril=)) aldri ble født. WOW! Får visst mye å gjøre jeg, om ikke noen er ufrivillige aborter=) Gleder meg iallefall=)
Rotekoppen88 Skrevet 17. februar 2009 #9 Skrevet 17. februar 2009 et litt dumt spørsmål, men skal man avbryte mellom hver gang eller holder den på kontinuerlig??
Rotekoppen88 Skrevet 17. februar 2009 #10 Skrevet 17. februar 2009 så svar på dette lenger opp nå, da skal jeg prøve etter fruene
Rotekoppen88 Skrevet 17. februar 2009 #11 Skrevet 17. februar 2009 enda et dumt spm, hvor lenge gikk ringen før den skiftet, på meg var det bare sekunder, nesten så jeg ikke så hva det var, stemmer det?
MissAntrop Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 17. februar 2009 Det varierer nok veldig. Jeg har prøvd flere ganger på meg selv, og får det samme resultatet hver gang - det varierer hvor lenge den spinner.
Rotekoppen88 Skrevet 17. februar 2009 #13 Skrevet 17. februar 2009 jeg har prøvd sikkert 100 ganger nå, hehe fått samme resultat hver gang jente (stemmer) gutt (stemmer) nytt barn, som i såfall skal bli ei lita jente bare så synd det ikke er noe tidsperspektiv her, hehe
Krøllefrøken Skrevet 18. februar 2009 #14 Skrevet 18. februar 2009 Jeg forsøkte nå ... Men hos meg lagde den sirkelbevegelser første gangen også, før den viste kjønn. Er det riktig da? Den gjorde slik: sirkelbevegelse viste gutt (Har en gutt fra før) sirkelbevegelse Viste jente sirkebevegelse viste gutt sirkelbevegelse viste jente har gjort det 2 ganger nå, og det ble likt begge gangene.... Blir spennende å se da. Har IKM i dag, men testet negativt... ingen mens, så får teste på nytt i morgen og om det ikke har hendt noe.
TogT Skrevet 18. februar 2009 #15 Skrevet 18. februar 2009 hihi.. Utrolig fasinerende. Sirkelbevegelse viste gutt sirkelbevegelse viste jente Så stoppet den... Det er bare tull, jeg vet det, men morsomt alikevel
Karma! Skrevet 18. februar 2009 #16 Skrevet 18. februar 2009 litt ekkelt prøvde flere ganger m samme resultat og da jeg prøvde siste gang gjorde den ekstra STOORE bevegelser og så bang stoppet den... jente - har fra før gutt jente gutt
Minesmå:)+en til! Skrevet 18. februar 2009 #17 Skrevet 18. februar 2009 Måtte jo prøve denne... er inne og smugkikker fra 2.trimester. Fikk: nytt barn gutt (har en gutt født 06) nytt barn jente (mistet i sa?) nytt barn gutt (venter gutt i mai) nytt barn jente så stoppet den...Hmm.. vi som egentlig har planer om å slutte nå, og si oss fornøyd med to. Kanskje i fremtiden, vi får et barn til? heh... Men sykt at det var så sterke bevegelser, selv om jeg holdt den så i ro som jeg klarte!..hmm.. så ble det likt 2 ganger etter hverandre!..
*SmurfeMamma* Skrevet 18. februar 2009 #18 Skrevet 18. februar 2009 på meg viste den: jente (feil har gutt) gutt ( mistet i sa) nytt barn gutt nytt barn jente så tja.... ikke helt til å stole på i mitt tilfelle...
monca*84*j12 Skrevet 18. februar 2009 #19 Skrevet 18. februar 2009 så spennende!!!! Lot meg selvfølgelig friste jeg også.. hehe... Jeg fikk Jente gutt Jente Dette er helt motsatt av min egen følse, jeg har tippet 2gutter og 1 jente.. Men prøvde to ganger, og det viste det samme begge gangene.. Kunne ikke misstolkes.. hehe
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #20 Skrevet 20. februar 2009 Her er oppskriften ikke betal for en test som har ligget på nettet og er ett gammel kjerring råd fra gamle dager.
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #21 Skrevet 20. februar 2009 Det eneste er at du skal ta ett hår fra ditt eget hode og henge ringen i,for å få rettest svar :0) Kan også brukes over magen for å se hvilket kjønn en venter. (selvsagt bare en tulle test)
Har fire go`inger Skrevet 20. februar 2009 #22 Skrevet 20. februar 2009 Jeg fikk 1) Gutt - det stemmer ikke - jeg fikk jente Nytt barn 2) Jente - det stemmer. Nytt barn 3) Gutt - hadde SA i desember (vet ikke kjønnet) Nytt barn 4) Gutt
amk1 Skrevet 20. februar 2009 #23 Skrevet 20. februar 2009 Hm, først jente(sa) nytt barn, gutt. stemmer, så stopp. Håper det ikke stemmer, for vi prøver på en til..
amk1 Skrevet 20. februar 2009 #24 Skrevet 20. februar 2009 nei, se der, når jeg prøvde andre hånda, skulle jeg jaggu få ei jente også, håper det stemmer da:-)
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 20. februar 2009 #25 Skrevet 20. februar 2009 Oi, hadde jo vært super om dette stemmer jente - har ei jente fra før jente - mistet i MA i oktober, kanskje dette var jente? nytt barn - prøver å bli gravid gutt nytt barn jente så stoppet den opp og var rolig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå