Gjest Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Hva synes dere om sykepleiere med en del sminke? Tenker kanskje spesielt på hun kreftsykepleieren.. Synes hun har mye sminke, men vet ikke helt hva jeg synes om det...synes kanskje ikke rosa leppestift passer jeg da men.. Det viktigste er selvsagt at hun gjør en glimrende jobb...bare noen tanker..bruker sminke selv når jeg er på jobb så det er greit med tilbakemeldinger ; )
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Bedre at de ser freshe og opplagte ut enn slitne og tjufsete. Syntes ikke hun er oversminket i det hele tatt. FOlk må da få sminke seg som de vil så lenge de ikke ser ut som klovner.
ApriIbaby Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Jeg synes sminke er ok så lenge det ikke er så mye at det er vulgært og det skal en del til. Jeg synes det er værre med lukter som røyk, pafyme, svette og hvitløk
Harald Ripultfør Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Syns ikke noe som helst... faktisk.. Hvis det var en med ekstremt mye sminke ville jeg kanskje tenkt at det ikke var så kledelig, men hadde ikke tvilt på hennes utførelse av jobben.
Harald Ripultfør Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Enig i at det er mye værre med lukter!
Mille** Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Hehe....ser ikke problemet at hun bruker sminke. Er gamlenaboen min og hun er virkelig en helt topp dame. Ser ut som hun gjør en god jobb også, MED sminke. ) Hilsen en annen sykepleier som bruker sminke på jobb, selv om jeg ikke klæsjer på like mye som til fest da. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå