miss blithe Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Super fornøyd med det:) Nå skal småen i huset bli storbror:)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 så gøy, koslig å finne ut at en er gravid når en har ønsket det. gratulerer.
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Gratulere så masse... Herlig følelse å se en positiv test!!! Lykke til videre!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå