Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 jeg har 2 halv søstre på 2 og 5 år. Har hatt mye kontakt med dem helt siden de var født(også barnemoren/ min fars nye kone). Men nå har hun bestemt seg for å gå fra faren min, det er helt greit. Men det hun har begynnt med nå er at vi i fars familie ikke skal ha noe kontakt med barna.. hun har til og med begynnt at barna skal kalle en av veninne hennes for tante.. jeg må opplyse at moren til barna er psykisk syk.. diagnose er jeg ikke sikker på men... Det begynnte med at hun løy og sa at hun hadde kreft, spilte det helt ut med at hun gikk til behandling og div leger, hun gikk til og med ned i vekt(var bare 45 kg på det tynneste).. og etter det har hun bikket helt over.. har vært innlagt flere ganger. Alt dette er egentlig greit.. Men jeg synest det er forferdelig trist og ikke få treffe jentene så ofte.. å jeg kan bare tenke meg hvilken løgner hun legger ut om meg å resten av familien til jentene.. noen som har et synspunkt eller et råd?? føler meg fortvilet og lei meg.. Takker for svar!! =)
Gjest -<<- Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Hvor er din far i alt dette? Du kan vel ha samvær med jentene når han har det, og han bør vel ha en god del tid med dem om mor er såpass psykisk syk?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Min far er faktisk psykisk syk selv, med deprisjoner i visse perioder. Men han har faktisk tatt seg sammen nå i denne vanskelige perioden, og fulgt opp jentene så godt han klarer! Jo kan jo være sammen med dem når han har dem, skal ha dem 45%. Men synest det er trist at jeg å moren til jentene ikke kan være sammen heller.. hun er fra asia så hun har ingen familie her.. kun 1 veninne.. vi har kjent hverandre i snart 7 år.. det skal ikke være enkelt.. =)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Meld fra til barnevernet- barn skal IKKE vokse opp i et hjem der mor er alvorlig psykisk syk!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Hvis begge foreldre er så psykisk syk som du vil ha det til, kan DU gå til en advokat, og forsøke å få full foreldrerett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå