Gå til innhold

dere som jobber turnus...??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal starte i jobben som sykepleier nå etter permisjonen, men lurer på..vi har 6 ukersturnus, og jeg lurer på hvor mange prosent 6 nattevakter er av 100 prosent??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer ann på lengden på nettene det

Skrevet

De er 10 timer, så blir jo da 60 timer....vet ikke hvordan jeg regner ut dette, skal søke om 40 prosent permisjon det neste året, og lurer litt på hvordan vakter jeg skal gå...når jeg skal regne det ut, tar jeg da alle timene jeg jobber på 6 uker, og så tar jeg 40 prosent av disse, eller er det forkjell på timene jeg jobber på natten???

Skrevet

Du må tenke slik:

 

35,5 x 6 = ?

så skal du ta vekk 40 % av disse timene i løpet av hele turnusen.

Ikke sikkert du kan velge hvilke du vil ta bort, men du kan jo ønske.

 

Om du vil vite hvor mange % de 60 timene nettene utgjør må du regne prosent av 35,5 x 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...