aikipia Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Skal starte i jobben som sykepleier nå etter permisjonen, men lurer på..vi har 6 ukersturnus, og jeg lurer på hvor mange prosent 6 nattevakter er av 100 prosent??
aikipia Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 De er 10 timer, så blir jo da 60 timer....vet ikke hvordan jeg regner ut dette, skal søke om 40 prosent permisjon det neste året, og lurer litt på hvordan vakter jeg skal gå...når jeg skal regne det ut, tar jeg da alle timene jeg jobber på 6 uker, og så tar jeg 40 prosent av disse, eller er det forkjell på timene jeg jobber på natten???
ApriIbaby Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Du må tenke slik: 35,5 x 6 = ? så skal du ta vekk 40 % av disse timene i løpet av hele turnusen. Ikke sikkert du kan velge hvilke du vil ta bort, men du kan jo ønske. Om du vil vite hvor mange % de 60 timene nettene utgjør må du regne prosent av 35,5 x 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå