ApriIbaby Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 jeg har ikke sett en eneste episode av denne serien, bare reklameklippene som går stadig. Hver gang slår det meg med gru: Ër det underholdning å se et barn gråte pga savn etter mamma som har reit bort for å lage underholdning???? Mulig jeg har misforstått alt, men hele serien byr meg i mot, Barn som blir midlertidig forlatt for å løage underholdning???
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Jeg får også helt fnatt av reklameklippene, og har ikke sett på det. Liker generelt ikke reality da.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 nej, dessuten synes jeg det er tragisk at de har så bortskjemte menn eller forsvarer at de har så hjelpesløse menn. grøss.
Crazywoman Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Kaster en liten brannfakkel her: hva med "unge mødre" da? Håper INDERLIG at det blir klippet og limt for underholdningen for en del av de (SORRY at jeg sier det..................) virker ikke helt kapable for å si det sånn......... Er DET underholdning? (Blir vel mye pes på meg nå. Jeg tror nemlig at fedre er gode omsorgspersoner og at forhåpentligvis er reklame snuttet det er snakk om klippet godt til også. Dessuten så gråter mine små når jeg går også.... av og til må jeg gå uten at de er med. Og nei, prøver ikke å misforstå Vil bare ha litt debatt:)!!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 unge mødre suger det også!!! kjæresten vil nå se på "da damene dro" så det står på.. jeg blir helt oppgitt. knakkpølse og pizza til frokost, og ei mor som er hysterisk redd for at ungene skal sitte på med andre i bil... jesus!!!
trippeltopp Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Hehehe...jeg vil vel påstå at det er litt vel dramatisk. Far er jo igjen med barna, og det er da en del av det virkelige liv at mor/far reiser bort en gang i blant. Dette er en serie om hvordan mennene takler hverdagen uten "sin bedre halvdel" ikke om barn som forlates av sine mødre og gråter seg i seng hver dag.. Synes man er litt vel fintfølende om man ikke takler det..
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 Herregud, nei. "Unge mødre" eller lignende programmer ser jeg i allefall ikke på!. Blir helt frustrert og får høyt blodtrykk bare ved tanken ;-)
trippeltopp Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 ...når det er sagt; jeg synes ikke det er videre underholdende heller. Mennene klarer seg absolutt brukbart, selv om de gjør tingene på en måte som ville fått mange mødre til å rive seg i håret..
ApriIbaby Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. februar 2009 Junior her har også grått mange ganger jeg har gått...., men jeg har aldri gått for at noen skal filme det for å lage underholdning av det.....
AneB Skrevet 17. februar 2009 #10 Skrevet 17. februar 2009 Jeg finner det faktisk ekstremt underholdende at noen damer syns de selv er så unike og uerstattelige at de griner fordi de får reise på 10 dagers sponset tur til Malta uten unger!!! Og så er det ganske utrolig at de er dødsnervøse for å la ungene være hjemme med fedrene sine. Hvem er det de tror at de er egentlig?? Er luksusfellen og charterfeber og lignende annerledes eller bedre underholdning?
trippeltopp Skrevet 17. februar 2009 #11 Skrevet 17. februar 2009 ....med det er vel heller ikke det programmet handler om? Det står på her nå, og har vart i ganske nøyaktig...skal vi se... 15 minutter, og jeg har ikke sett et gråtende barn så langt..
Crazywoman Skrevet 17. februar 2009 #12 Skrevet 17. februar 2009 luksusfellen og charterfeber og lignende er IKKE underholdning. Bli flau jeg av folk som bretter seg ut på den måten..............!
ApriIbaby Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har som sagt aldri sett en episode, men reagerer på reklamesnuttene som i hvertfall spiller på dette.
trippeltopp Skrevet 17. februar 2009 #14 Skrevet 17. februar 2009 Det var kanskje ikke noen heldig snutt, men det skal vel se mer dramatisk ut enn det er.. Tror ikke det er noen av disse barna som lider - de er flinke fedrene og, bare på en litt mer klønete måte
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #15 Skrevet 17. februar 2009 Ja det er vel på en måte underholdende. Dra ungene med på barnehage tur og kjøpe snop til sine egne mens andre må se på var da lurt :0/
Crazywoman Skrevet 17. februar 2009 #16 Skrevet 17. februar 2009 Må innrømme at jeg skudde på nå og smilte godt av bestefaren som laget mat til barnebarna. Vasket pølsene før han kokte dem og greier:) Veldig søtt og ganske fornøyde med seg selv! Hehehehehe!!
Elletuppa Skrevet 17. februar 2009 #17 Skrevet 17. februar 2009 Æ syns det e festlig, man må ta det for det som det er.... Syns nu ingen der har ont av opplevelsen, selv om pedagogen i meg vrir litt på sæ når vi ser fra barnehagen. En annen ting jeg hører mange henger seg opp i hvor hjelpe løs mannfolkene er, men jammen må damene ta sin del av skylden som ikke slipper mennene te.. Men på andre siden, kunne selv aldri bodd lammen en mann som ikke tok sin del av husarbeid og tok seg av barna på lik linje som meg. Flire masse av da damene dro!!!!!!!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. februar 2009 #18 Skrevet 17. februar 2009 enig i at damene skal ta mye av skylden. du hører jo det når enkelte er så hysteriske at barna knapt for dra på busstur med barnehagen!! herrefred. dessuten lager de unnskyldninger for mennene sine og udugeligheten deres. jaggu ikke rart de er udugelige!
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. februar 2009 #19 Skrevet 17. februar 2009 Det er vel å ta litt i... Barna lider jo aldeles ingen nød, og har mer enn godt av å tilbringe litt tid med kun far. Virker som dette er eneste alternativet for flere av fedrene til å slippe til på hjemmebane. Det morsomme er jo mannfolkas enkle, desperate og morsomt klønete væremåte! Er jo ikke sånn at folk sitter og ler eller fryder seg fordi barna savner sin mor. De har det jo på ingen måte vondt, de er sammen med sin far. At de savner moren sin er jo en naturlig følelse, og ingenting å skamme seg over eller skjerme det da...
Makka Pakka Skrevet 17. februar 2009 #20 Skrevet 17. februar 2009 Ja denne serien liker jeg virkelig!! Den er lun, morsom, gjenkjennende og anerledes. Jeg liker den breie senja-dialekta og humoren og samholdet det ser ut til å vøæe blant folk der. Dette er en serie som både jeg og mannen min koser oss med. Serien handler jo ikke om unger som gråter og har det fælt, det er jo bare klippet slik for å gjøre det interessant, eller noe slikt.. Styrer eller unna Charterferie, Unge mødre osv.
Medhufushi Skrevet 17. februar 2009 #21 Skrevet 17. februar 2009 Jeg digger serien, kjempeunderholdning!!! Syns en del av dere overdramatiserer en smule...
Shamandalie Skrevet 17. februar 2009 #22 Skrevet 17. februar 2009 Signerer Lillehikke =)=) Synes det er en koslig serie,å hvis dere bare har sett reklamesnuttene,hvordan kan dere si hva serien handler om? Å det kan jeg fortelle dere,som fiskerfrue selv, at greit, det er jeg som gjør stordelen av husarbeid,om ikke alt faktisk,NÅR HAN ER PÅ HAVET! De har laaange friperioder, å da får de da ta igjen sin del å vel så det =) Dette understreket også en av mødrene i et intervju på God Morgen Norge. Som sagt mange ganger her inne på forumet, det er laget som underholdning, og er klippet og limt av tv2 =) Å dere som ikke liker det, la vær å se det,la vær å tenk på det =) Fiks Finito!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå