Iben guttemamma <3 Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 jeg farga håret mitt i går, men det ble så grusomt. Hadde en fin lys brun farge orginalt, men farget håret brunt før jul. Denne fargen var begynt å falne, så jeg farga det på nytt med samme farge... Men resultatet ble gruuuusomt Noe som kan fjerne fargen?
Leirha Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Du kan dessverre ikke fjerne fargen nei, men du bør gå til frisøren for å ordne opp. De kan ta en avfarging, for så å farge en annen farge oppå der igjen (hvis du vil bli lysrer enn det fargen er nå). Uansett så bør en frisør se på det. Jeg er frisør, men det er mye lettere å se på det for så å gjøre noe. Fortsetter du å farge selv nå så ender du bare på myyye mørkere, langt fra fargen du vil ha.
£adybird Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Henger meg på hun over. Eller såkan du ta en avfarging hjemme å så farge det på nytt med en lysere brunfarge etterpå. Men hvis du gjorde dette hos frisøren så gå tilbake å klag. De tar ikke betalt for å gjøre det på nytt igjen da.
Leirha Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Jeg hadde ikke turd å ta en avfarging hjemme, det er veldig sterke saker og trengs å passes på nøye. Dette bør bare frisører tukle med.
Iben guttemamma <3 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2009 tusen takk for svar men den avfargingen, hvor får jeg kjøpt den?Hvis jeg avfarger hjemme, får jeg lik min orginale farge da?
Iben guttemamma <3 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2009 okei, får vell bare pelle meg ned til frisør da... æsj, og jeg som ikke har råd.
Leirha Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 Nei du får ikke lik din orginak farge, du fjerner pignebter fra håret, og MÅ frage håret eterpå. Det er kun for å fjerne farge. Men jeg kan ikke skjønne hvorfor du ikke går til frisøren? Tror ikke man får kjøpt avfarging i butikken en gang da dette er såpass sterkt.
£adybird Skrevet 18. februar 2009 #10 Skrevet 18. februar 2009 Jeg prøvde hjemmeavfarging for noen år siden. Jeg fikk ikke min orginale farge tilbake, men det ble ganske lyst.
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #11 Skrevet 18. februar 2009 Jeg leste bare overskriften og tenkte jeg skulle være morsom å si barbermaskin.. Men jeg ombestemte meg litt når jeg leste resten og anbefaler deg heller en tur til frisøren. Evt å farge det på nytt selv, men med den risikoen det innebærer...
Iben guttemamma <3 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 18. februar 2009 åj, såpass sterkt. hvorfor jeg ikke går til frisøren? jeg har ikke råd til å farge hos frisøren, og siden resultatet hjemme sist ble ganske bra så da gjorde jeg det igjen.
£adybird Skrevet 18. februar 2009 #13 Skrevet 18. februar 2009 joda, du får kjøpt det på Cubus ihvertfall for noen år siden. I det merket som Mona Grut reklamerer for. Husker ikke hva det merket heter. Men det beste er vel å gå til frisøren...
Iben guttemamma <3 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 18. februar 2009 ikke etter at håret var vokst ut igjen? skjønte ikke helt
Leirha Skrevet 18. februar 2009 #15 Skrevet 18. februar 2009 Joda, fargen som vokser ut igjen er jo din orginalfarge. Men viss du avfarger så fjerner du farge fra det håret so er på hodet og som er blitt farget. Mend et ødelegger ikke din naturlige farge, da dette håret ikke r kommet ut enda
Iben guttemamma <3 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #16 Skrevet 18. februar 2009 ja, det va det jeg mente, men jeg skjønte ikke helt hva du mente hehe uansett, takk for svar, skal nok knø meg til frisøren og ALDRI farget håret hjemme mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå