entyrogenløvinne Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Er det mye styr? tar det lang tid å få den fin osv.. Vurderer å klippe lugg, men usikker på hvor mye greier det er å ha pannelugg.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 når jeg hadde pannelugg var det litt av et styr ja, men det er det fortsatt da selvom den begynner å bli lang. elsker luggen min både kort og lang jeg da, men er ett herk å spare den ut igjen. rettetang og hårspray måtte til. dessuten måtte den klippes ca hver 4 uke fordi den skulle holdes kort. har du verv i luggen er det enda værre. nå må jeg bruke hårspray, spenne og krølltang for å få den slik jeg vil men så har jeg sikkelig retro-look ala 40-tallet da.
nuppenognuppene Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Jeg klippet lug rett før jul, har ikke hatt det på mange år, veldig uvant i begynnelsen, men nå liker jeg det veldig godt. Vasker håret hver morgen og gjør ikke noe mer med den enn å greie. Skal jeg ut, føner jeg håret og ser jo at den er litt finere da, men til hverdags funker det som sagt å ikke gøre noe. Kommer jo litt ann på hv slags hårtype du har, men å føne og evt slette en lugg tar jo en minutt eller noe. Det jeg syntes er mest positiv er at når jeg har hestehale ser jeg mye mer fikset ut enn før eg klippet luggen.. Så go for it! liker du de ikke tar det jo null tid før du kan sette den bort med en spenne eller noe..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 null tid før du kan sette den bort med spenne? da har du isåfall enten kjempegod hårvekst eller ganske lang pannelugg!!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 jeg har hatt lugg siden jeg var 13, og jeg syns ikke det er noe styr nei. TIl vanlig pleier jeg bare å tørke den og kjemme den, så ser den helt ok ut, når jeg skal noe, styler jeg med spray og det går ganske kjapt det også Har ingen planer om å få lang lugg igjen!! (kler ikke lang lugg i det hele tatt!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå