BeaChr. Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Sitter her å mimrer og ser i fotoalbumene våre. Synes det var i går at jeg gikk rundt å vagget med diger mage. Tenk no er de snart ett helt år. Jeg kan ikke skjønne hvor tiden har blitt av. Livet med tvillinger er helt enormt spennende. De er høyt og lavt nå. Jeg har planlagt å være hjemme med dem i ett år til, vi koser oss. Nå er det ikke lenge før de går uten støtte, regner med at mamma blir bra trimmet da!
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Ja gud a meg. Her er bøtteknøtta snart 1 år de også.. lurer på hvor tia har blitt av jeg.
Lene4021 Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 mine gutter blir 2 om 1 mnd, det går så vanvittig fort. Jeg har også vært hjemme ett år ekstra og det har vært helt fantastisk. Begynte å jobbe igjen for 1 mnd siden og det var greit nok. Guttene begynte i barnehagen for 2 mnd siden og stortrives, men jeg er veldig glad for at jeg kunne ha dem så lenge hjemme, så det er absolutt å anbefale!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå