Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du gravid?

Vet ikke om du husker meg, men du hjalp meg masse da mini begynte i bhg i August. (Tusen takk for det)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Klart jeg husker. Så fint at jeg kunne bidra. Håper dere har et fint forhold til barnehagen og har det bra. Som barnehagedame er det koselig å kunne dele litt kunnskap. :))))

Ja, mot alle solemerker så ble jeg ikke bare gravid, men jeg har for første gang på 8 svangerskap ikke abortert. Har termin 1. mai, så her vokser vi og blir store jenter. Er et lite pikebarn inni der!

Klem til deg, HønePøne, veldig koselig å høre fra deg!

Skrevet

Å nei, nå ble jeg såååå gla at jeg bare sitter å nigriner her.

Gratulere sååååååå mye =)

1 Mai ja, det er jo ikke såååå lenge til det gitt.

hvordan er formen da????

Joda mini stortrives i barnehagen han. Vi også. Er meget fornøyd med de som jobber der altså !

*tørker tårene*

Skrevet

Gledestårer er bra! :)))

Formen er bra, men jeg har fått beskjed om å være helt i ro. Ingen trening, ingen lange turer, ingen ski osv, men jeg er altså tilsynelatende frisk. Har ikke hatt noen problemer i det hele tatt. Babyen har det bra, og resten av familien har det flott! Vi har 2 fosterbarn som vi har på heltid, og som er "våre". De har ingen andre, og er likesom biologiske barn i hjerte og smerte! De har vært våre i mange år allerede og kaller oss mor/mamma og far/pappa.

Flott at dere trives med barnehagen. Verden blir så mye enklere når det er et gjensidig godt forhold med barnehagen. :)))

Veldig godt å høre fra deg!!!

Skrevet

Huff ja, ble så rørt jeg.

Og trist på dine vegner. 8 svangerskapsavbrudd er ikke noen lek. Ingen burde gjennomgå noe slikt. Ett lite mirakel i maven din nå =) =)

Dette var jeg ikke klar over, så fikk vell litt sjokk he he

Blir kjekt for storesøskene å få ei lita søster da.

Du får bare ta det med ro og kose deg resten av svangerskapet =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...