Gå til innhold

Mør

Luftig med nr2 på vei*Høygrav*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter :-)

Noen som vet om vi kan spise mør? Har nemlig dilla på Stranda Mørsnacks... Nammnamm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er spekemat, så man skal ikke spise det...

Skrevet

det er spekemat, så man skal ikke spise det...

pluss at det er jo ikke lenge siden det ble påvist farlig bakterie i dette pålegget.

Skrevet

oj...

Skrevet

man bør helst unngå kjøttpålegg som ikke er varmebehandlet...

Men rådfør deg med jordmor

Skrevet

Spiste akkurat 2 brødskiver med mør...og i går :-S

Skrevet

Uff...spiste to skiver med mør i dag jeg å....tenkte ikke over at det ikke kunne spises. Man kan jo spise fårepølser....blir nå stressa jeg av dette...men det går nå sikkert bra. Får unngå det i framtiden :))

Skrevet

Bør man få testet det hos legen mon tro? Eller er det å være litt vel hysterisk?

Skrevet

Hvis man blir smittet, får man influensalignende symptomer. Skal spørre legen min på torsdag. Hvis jeg skulle bli syk nå, så skal jeg ihvert fall teste meg. Det er viktig å starte med antibiotika så tidlig som mulig. Men, jeg tror vi er litt hysteriske..har en veninne og hun spiste alt mulig i sine 3 svangerskap. Det gikk jo bra. Jeg er uansett typen som blir stresset av dette da...:)

Skrevet

Samme her, leste litt om mulige komplikasjoner - og det var IKKE hyggelig lesing :-S

Si fra hva legen sa da!

:-)

Skrevet

mest sannsynlig går det bra dersom man spiser det. Men skal unngå det pga evt sykdommer.. Jeg kjenner ei som spiste fenalår og rosatbeef å sånn.. babyen var i go form å frisk da den ble født :)

Jeg spiser heller ikke fårepølse. Noen sier det kan fryses først, men jeg greier å unngå det i noen mnd :) Er jo så mye annet godt å velge i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...