Gjest Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Skal på ul på fredag, er da 7+1. Hva kan jeg (forhåpentligvis) forvente å se? Huff, er så nervøs... Redd for at det skal være noe galt der inne...:o/
snuffe Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Ingen bevegelse så tidlig. Mener embryoet først beveger seg ni fullgåtte uker. Jeg var på ultralyd da jeg var 6+2...så en mørk flekk formet som en bønne, en liten mørk flekk og en liten hvit sak inni denne. Den hvite greia var embryoet, og en bit av det vibrerte såvidt - det var hjerteslagene. Du kan nok forvente noe av det samme, men i litt større format. Dersom alt er bra bør hjerteslag kunne ses på innvendig ultralyd. Lykke til! =)
*lykkelig mamma* Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Jeg så bevegelse på ul i uke 8+6. Hadde to knopper til armer,å antydning til ben. Og ett bankende hjerte! Hele embryoet rørte på seg. Utrolig hvor fort det utvikler seg.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Hei! Jeg var på UL (innvendig) når jeg var 7+6 - forventet å se hjerteslag i det minste - så ble såååå skuffet over at jeg ikke fikk se det... skal tilbake på UL om 2 uker - synes det er laaaange uker!!! Virket ikke som om det var noe galt, bare at jeg ikke var så langt på vei som legen mener. Termin naegle kan faktisk variere med over 5 uker - da blastocysten kan gå i dvale før den fortsetter å utvikle seg - det kan jo ha skjedd med meg... Har ingen smerter og ingen blødninger og ingenting tilsier at det skal være noe galt - så jeg får bare være tolmodig å vente i 16 dager til ny UL - det kommer til å være verdens lengste 16 dager... Ønsker deg lykke, lykke til =) Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå