Gå til innhold

Æsj jeg bli irritert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gjort alt jeg kan for at bf. og lillegutt skal ha en godt forhold. Men bf. har plutselig droppet helt ut. Jeg vil ikke tvinge han, så gidder ikke maser mer på han. Jeg har sagt at han får komme når han er klar til å være pappa for sønnen sin, å kan stille opp mer enn hver 6. mnd. Han kan nemmelig holde heeeelt kjeft i 4-6 mnd. Uten å svare på noenting. Ikke engang når sønnen er veldig syk!

Men nå går han rundt sier at det er JEG som gjør samvær vanskelig!!

Vet at jeg bare burde drite langt i det, men jeg klarer jo ikke det når jeg vet alt jeg har tilbudt han for å gjøre samvær enkelt! Har tilogmed sagt han kan låne leiligheten min å ha mini der. Kjøre han hjem igjen osv. Men nei..

Sist uke måtte jeg faktisk bare møte opp på døren hans (1 times kjøring fra oss) for å få en viktig underskrift.

Men til andre ljuger han å sier at samvær går veldig bra, å at han ser sønnen nesten en gang i uka. Da er nesten den løgnen bedre. Hvorfor skal han sverte meg for mine venner der borte? IDIOT!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik har jeg hatt det i mange år nå.

Beste er å lære seg selv å overse slike ting og utsagn, gjøre det beste du kan for barnet og la dette med faren fare over hode på deg.

Det mest slitsomme her er at det vil etterhvert slite deg psykisk. Akkurat som nå, du er irritert pga han. Prøv å finne en måte hvor du kobler han ut, samt løgner og dritt mld osv.

Hev hode for det er du som stiller opp for barnet hver dag og er der.

Tro meg, de er ikke verdt det.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...