Gå til innhold

Noen som er flinke i PS3/CS3 her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt å lage collage. Aldri gjort det før. Men hvordan greier jeg å føre over bildene over på det nye Dokumentet som skal bli collage?

 

Noen som kan gi meg en kjapp, forklaring :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi se..... Du har åpnet dokumentet som skal bli et collage i den størrelsen du ønsker, så går du på "file" - "open" - og så velger du dokumentet du skal åpne. Når det dokumentet er åpnet ser du at bildet ditt, eller det du evt skal føre over ligger som "background". Da holder du inne museknappen over "background", og drar det over på det nye dokumentet...... Ga dette noe mening?

Skrevet

borsettt jeg finner ikke background jeg da. på venstre side får jeg opp noe annet enn background. Og da går det ikke an å dra over. Skjønner jeg har mye å lære hehe

Skrevet

Kanskje dårlig forklart og.... Hvis du går opp , og går inn på "window" og velger "history" så kommer en palette opp som regel på høyre side. Hvis den er på "layer" så kommer dokumentet ditt opp som "background" der når du har åpnet det!

 

Finner du det nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...