Trulte76 Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Jeg hadde tenkt å lage collage. Aldri gjort det før. Men hvordan greier jeg å føre over bildene over på det nye Dokumentet som skal bli collage? Noen som kan gi meg en kjapp, forklaring
Lykkeli <3 Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Skal vi se..... Du har åpnet dokumentet som skal bli et collage i den størrelsen du ønsker, så går du på "file" - "open" - og så velger du dokumentet du skal åpne. Når det dokumentet er åpnet ser du at bildet ditt, eller det du evt skal føre over ligger som "background". Da holder du inne museknappen over "background", og drar det over på det nye dokumentet...... Ga dette noe mening?
Trulte76 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 borsettt jeg finner ikke background jeg da. på venstre side får jeg opp noe annet enn background. Og da går det ikke an å dra over. Skjønner jeg har mye å lære hehe
Lykkeli <3 Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Kanskje dårlig forklart og.... Hvis du går opp , og går inn på "window" og velger "history" så kommer en palette opp som regel på høyre side. Hvis den er på "layer" så kommer dokumentet ditt opp som "background" der når du har åpnet det! Finner du det nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå