Gå til innhold

POSITIV TEST!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter 35pp har jeg nå fått min første positive test! jeg kan ikke tro det. jeg er såååå redd for at det skal være feil. jeg tok en CB-digital,og det kom opp Gravid i displayet etter ca 2 til 3 minutter.. tror dere det stemmer? tenk om det er feil.... er så nervøs... men sååååå glad hvis det stemmer! :):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal vel stemme det :)

Gratulerer så masse!!

Skrevet

Hjelpes så utrolig flott ;) GRATULERER så masse til deg. Ikke vær redd. Du produserer ikke hcg om du ikke er gravid, så testen er riktig. KOS deg masse nå:)

Skrevet

Gratulerer! Godt å se at det klaffer for deg som har vært prøver så lenge:o) Lykke til!!!

Skrevet

hei!:) så glad jeg ble på dine vegne:):) det er fortjent må jeg bare si!

står det gravid så er du gravid:):) men er du engstelig,noe som er helt forståelig etter så lang tid(men sikkert unødvendig;) så ville jeg kjøpt en vanlig cb også bare for en "second opinion"om jeg skal kalle det det;)

GRATULERER!:) gjort noe spesielt denne pp eller som du vil dele med en medsliter?:)

Skrevet

Gratulerer så mye, det stemmer helt sikkert :0)

Lykke til videre fremover !!!

Skrevet

Gratulerer så mye.. Lykke til med svangerskapet:)

Skrevet

det er akkurat det. jeg har ikke gjort noe denne pp. jeg hadde egentlig gitt litt opp og har ikke tatt pergo på ett halv år,og så har jeg ikke tenkt på det på flere mnd. men de siste tre ukene har jeg hatt litt ømme pupper,noe jeg aldri har hatt før. ikke en gang når jeg skal ha mensen. jeg trodde jeg fikk mensen på torsdag,men så var det bare sånn mørkebrun spotting og mensen kom liksom ikke ordentlig i gang. syns dette var så rart. så var det en her inne som fortalte meg at hun hadde hatt mørkebrun utflod da hun ventet mensen men var gravid,så samboeren var på apoteket i stad og kjøpte en sånn CB digital. etter bare 2-3min sto det gravid i displayet. vi er jo helt i ekstase,tør liksom ikke tro det. vet ikke om jeg tør å ta en ny test,tenk om den er negativ... dette er mye skummelere enn jeg trodde., ihvertfall når vi har vært prøvere så lenge.....

Skrevet

gratulere så utrolig mye :D

Skrevet

Gratulerer!!!! Alltid kjekt å få lese om positive svar!!! Masse lykke te!!!

Skrevet

Gratulerer:))

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Det må være en utrolig følelse etter å ha prøvd så lenge!

CB digital pleier ikke ta feil :-)

Lykke til og kos deg masse i svangerskapet

Skrevet

Helt sikker på at den stemmer. Kjempe glad på dine vegne

Skrevet

jeg er så redd for at det skal være feil.. vet nesten ikke hva jeg skal gjøre.. jeg skal ringe legen min i i morgen. jeg tør liksom ikke tro at det er sant.. jeg tror jeg aldri har vært så redd før som jeg er nå.. trodde aldri at jeg noen gang skulle få se en positiv test..... det bobler noe veldig i magen nå,men vet ikke om det rett og slett er psykisk...

Skrevet

Henger meg på og sender deg masse gratulasjoner:)) Skjønner at du syns dette er helt uvirkelig.. det gjør nok jeg også den dagen jeg får en positiv test.. Men kos deg masse med graviditeten. Det er nok så riktig som det kan få blitt:D Ta en ekstra test som ei annen her skrev.. da får du et endelig svar. Men alle vi her tror at du bærer på en spire!!! Tvi tvi***

Skrevet

GRATULERER HURRA HURRA HURRA ! Du må stole på resultatet !!!

Skrevet

tusen takk alee sammen,jeg håper det er riktig! :)

jeg var på do nå nettopp og jeg blør litt. håper jeg ikke mister den nå som jeg endelig kansje har klart det....... er så nervøs altså.....

Skrevet

Håper virkelig du får beholde spiren.Krysser fingrene for deg. Jeg blødde litt i starten av 2 svangerskap, det gikk bra.

Skrevet

Gratulerer så mye! Håper du slutter å blø, og at spira klorer seg fast! Masse lykke til!!

Skrevet

Så fantastisk!!! Gratulerer så mye! :) Vel fortjent!! Håper spira di klorer seg fast, og blir boende i 9 mnd. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...