madammen med tulla og fødeklar Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 jeg skal bestille pass til snuppa. Der spørres det om man er har ansvaret alene for barnet og at man må dokkumentere dette. Jeg har vært alene med henne fra fødselen, har jeg ikke da foreldreannsvaret alene? Men hvordan skal jeg dokkumentere dette? Noen som vet??
MammaMia=) Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Mener det skal stå på fødselsattesten hvem som har foreldreretten til barnet
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 oki skal sjekke den. takk skal du ha.
YIN Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Hei Jeg har vært i samme situasjon. Det at de spør om du har aleneansvaret betyr om det står at det er KUN du som har ansvaret for barnet. Jeg har vært aleneforsørger i flere år, men pappaen står fortsatt oppført som far. Han betaler barnebidrag osv.. Han har ikke sagt fra seg fars retten, og derfor trenger de hans underskrift og. For å få hele aleneansvaret så må far si fra seg retten, dermed slipper han alle ting som følger med og, som barnebidrag osv og.. Men det er tross alt 3 år siden jeg lagde det siste passet, så hadde jeg vært deg hadde jeg dobbelt sjekket De endrer jo stadig på reglene.. Lykke til!
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2009 takk skal du h, er nok det de mener. Må bare få en signatur av far da så ordner det seg Bare lurte på om jeg måtte det.
shabby Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Du MÅ nok ha underskrift av far for å ordne pass, så lenge far ikke har fraskrevet seg foreldreansvaret. Hadde han gjort d, ville du nok ha visst om d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå