Østfoldjente*85* Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Tror jeg hadde EL 3. eller 4. feb. Positiv EL- test 2. og 3., men negativ onsdag 4. feb. (da har vel egget sluppet?!). Venter spent på TR, men håper den holder seg borte.... Viktig å nevne at denne pp er min første med første doble Pergo-kur...Har hatt mensmurringer i overkan av 1 uke, og vonde brystvorter.. Ikke LIKE ømme nå som de var.. (men vet det kan være Pergoen.. ) Testet så med graviditetstest idag, Clear Blue... Synes lissom jeg kunne skimte så vidt en loddrett strek... Men den var langt fra klart positiv.. Men mener jeg aldri har sett enn slik loddrett strek i det hele tatt, samme hvor mye jeg har prøvd tidligere... Hva tror dere? Noen erfaringer??
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Heisann så spennende! Sitter selv med en haug med tester med relativt svake men synlige streker på hehe Har kjøpt en CB digital som jeg skal ta i morgen tidlig på selveste IKM dagen min.....den er ikke så lett å tyde feil iallfall :-) Lykke til
Østfoldjente*85* Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 takk for svar=) Oj, så spennende for deg/ dere også Du har en haug med tester også.. Tror vel egentlig bare jeg "ser streken" inne i hodet mitt, fordi jeg vet nøyaktig vet hvor den skal være.. hehe! Den er langt fra tydelig, og samboeren min mente han ikke så noe strek- så er nok ikke noe spire her! Ikke føler jeg meg gravid heller, men det har jeg aldri vært tidligere heller- så kan jo egentlig ikke vite hvordan det er, hihi! Har ingen CB digital.. men har ikke TR kommet i løpet av torsdag, så skal jeg kjøpe en med EN gang!! Vet lissom egentlig ikke når IKM er heller, men det bør jo hvertfall være i morgen, siden EL må ha vært 3. eller 4. feb. har ikke fått svar på bl.pr. av gyn ennå, men jeg burde kankje ringe for å høre om jeg har hatt EL?! Har du tatt Pergo før, Samsyn? Masse lykke til! Hold meg oppdatert;)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 CB digitale er så greie for der slipper man å tyde streker hehe....så måtte jo kjøpe en slik også. Bestilte 10 stavtester fra billig-tester.no og fikk skyggestrek på første jeg tok. nå håper jeg bare at den digitale også er positiv i morgen :-) Har ikke prøvd Pergo før, men denne pp så har jeg tatt Solvipect slimløsende hostesaft fra tanta dro og frem til el...kan kanskje se ut til at det gjorde susen :-) Den skal hjelpe til med å gjøre el-slimet lettere for de små svømmerne å svømme i :-) Dette er vår 6 pp etter en SA i august så er virkelig spent nå. Men vi har ei lita herlig jente som blir 2 år i mars så et lite frø i magen blir bare som en bonus for oss da :-) Har du prøvd lenge? Er ikke helt sikker på hva Pergo er, men er det for å hjelpe til med eggløsning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå