Gå til innhold

Noen som skal føde på KK


Lmamma.mars

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har fått inntrykk av at det er så utrolig mange som skal ha da, men virker ikke slik her inne:) Det er jo bare bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25. mars på KK

Er så spent på hvilken dato han virkelig kommer, går med skrekken i magen og er redd det skal skje hver kveld jeg legger meg;)

Forrige fødsel startet med at vannet gikk om natten i uke 36, selv om hver fødsel er unik og induviduell, er jeg liksom litt på vakt for signalene, samt at jeg har risiko for tidl fødsel... Gruer meg ikke til selve fødselen, ser bare frem til å få gullet i armene!!! Vi har jo så mye å se frem til...

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant, har en utrolig spennende tid foran oss:) Går dere på disse BIM treffene?? Jeg har tenkt tanken,men kommer meg jo aldri av gårde.. Hadde jo vært kjekt og truffet andre i samme situasjon:) Så får vel bare pelle meg avgårde...

 

31 mars..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har termin 7 mars. Har helet tiden håpet på februarbarn, men tror jeg må finne meg i at hun kommer i mars desverre.

Er ikke lurt å gå å håpe på at hun kommer for tidlig, for blir jo bare skuffet og ventetiden blir så myyye lengre.

 

Er glad vi får annledning til å bruke de helt nye fødestuene på storken da;)

 

Jeg har vært på 1 treff med noen damer som hadde termin i februar, de har alle fått sine barn nå heldiggrisene;)

 

Hadde vært kjekt å fått ett treff med oss mars mammaer her i Bergen også da. Greit å ha noen å dele erfaringer og mase om baby ting med;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille prins kommer i planlagt keisersnitt på KK 25.mars. Har født to ganger på Storken, så dette blir en ny opplevelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen mars mammaer som er interessert i et treff da??? Hadde jo vært veldig kjekt å kunne utveksle litt erfaringer, og gjerne kunne gå noen turer:)

 

Termin 31 mars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...