Gjest Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Hvordan går det med deg?Har det skjedd noe mer siden sist??? Håper det går bra med deg...
Glitter Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Hei, så koslig at du har tenkt på meg Jeg klamrer meg fast her inne. Er ganske bekymret om dagen, blødd litt siden lørdag og lav stigning i hcg, men var på UL i går, og det var ikke noe som så unormalt, heldigvis. Men siden det er så tidlig er det vanskelig å vite om det er en begynnende SA eller om det er en ufarlig blødning og "treg" graviditet som legen kalte det. Leser mange historier om de det har gått bra med her inne både med blødninger og lave hcg-er, så jeg prøver så godt jeg kan å beholde optimismen men det er ikke lett. Ny oppfølgingstime på førstkommende fredag. Hvordan går det med deg da? Har tenkt på deg, håper alt er i skjønneste orden.
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Hei Så godt å høre at alt ser bra ut med deg. Lav hcg stigning kan kanskje være fordi det er tidlig, også er det veldig forskjellig fra person til person hvor høye de er:-)Så de hjertet til fosteret?Så de fosteret?Hvilke graviditetstegn har du om dagen? Jeg var på UL på mandag og alt så bra ut utenom at jeg har en liten blodansamling ved siden av fostersekken. Den vart ikke så stor, og han forklarte at den kan absorberes av seg selv, eller såp har jeg vært gravid med tvillinger eller så kommer jeg til å abortere...er litt nervøs etter det og sjekker etter blod hele tiden. Ikke blødd enda iallefall. Skal på ny UL i morgen, kunne se en fostersekk på 5,2 mm forrige gang og en porikk som var fosteret. Ikke hjertet enda, han mente jeg er i min 5 + noe nå.. Jeg håper dette ender bra for oss begge, det er så stress første tiden når man så gjerne vil vite, men ikke vet.. Klem til deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå