nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Er gravid, er 24 +0 nå. i følge menstermin er jeg litt over 25 uker. jeg er stort sett sliten mesteparten av dagen, legger meg samtidig som jenta mi (rundt 20) og er fortsatt trøtt når klokka ringer dagen etter... tror jeg sover dårlig... Mannen jobber mye, så jeg er mye alene med henne... hun er 2,5år. Jeg har småvondter i ryggen, i perioder en del kynnere, føler innimellom at kynnerne ikke vil gi seg, magen er hard lenge. Problemer med å bøye meg (men hvem har ikke det etterhvert...?), halsbrann og innimellom uvel/kvalm. Spyr ca 1 gang i uka... Hodepine har jeg hver dag... Har også begynt å få vann i kroppen, merker det i hendene og har vondt under føttene... Jeg studerer deltid, har to store oppgaver som skal leveres om 2 uker. I tillegg jobber jeg noe turnus (35%) og tar på meg ekstravakter for å få det til å bli 50% så vi har krav på pappapermisjon. At jeg egentlig ikke har tid til å ta på meg de vaktene jeg må og at jeg ikke får gjort det skolearbeidet jeg skulle ha gjort sliter også en del... Er lei, jeg... og jeg har 4 måneder igjen med dette.... :o/
Enda en:) Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Hei. Måtte smile litt, for du beskriver ganske god hvordan jeg har det utenom hodepine. Har og syntes det har vært tungt siste ukene (er i uke 27, tror jeg), alt er et ork, barna er slitsomme, husarbeid er tungt, maten er oppi halsen og det er enda leenge igjen og tyngre skal det bli.... deilig å få klaget litt da
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 skjønner ikke at kroppen er skapt til å være gravid, jeg... vurderer å ta en tur til legen, men føler like vel at dette bare er småting... det bare føles stort på en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå