mirredutt Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Poden på snart fem år har hatt feber og hoste siden torsdag. Ble litt bedre søndag og i går, men er veldig blek og slapp. I dag er han blitt værre igjen med stygg hoste og feber. Var med lillesøster til legen i går da hun hadde liknende symptomer, men fikk vite at hun har influensa. Så det jeg lurer på da er om ikke denne influensan til gutten vår snart skal gi seg, eller om vi bør ta en tur til legen i morgen. Har dere noen erfaringer?
Gjest mphs Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Jenta mi var syk i 8 dager og slapp lenge etter det.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Jeg og mannen har hatt influensaen her i huset.. Mini har sluppet unna faktisk.. =) Vi begge to lå rett ut i en uke.. Totalt kraftløse.. Jeg var ikke ute av huset på hele den uken.. Så for meg så virket den ganske så langvarig.. Hadde ikke noe oppkast med men kraftig vanndiare som varte akkurat i 7 dager før jeg fikk imodium.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå