1881 Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Tok ungene med og spiste pizza der i går, da maten endelig kom smakte pizzaen brent, regnet med det ville ta evigheter og få ny ettersom de brukte over 40 minutter på og ordne maten og vi var de eneste kundene i restauranten! Sa ifra da vi gikk, da sa hun som var på jobb at jeg skulle ha gitt beskjed før, men jesuuuusss ser de ikke om pizzaen er svidd før de leverer den til kunden? 0 kompensasjon og ingen beklagelse, nei der mistet de en kunde det er sikkert og visst!
Hilde_85 Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 har vi vært på samme sted? vi handler sjeldent på dolly, men vi bestemte oss på fredag som var for å bestille derfra og hente selv siden dem ikke kjører til oss. Det skulle ta 20 min fikk jeg beskjed om, så jeg kjørte jo bare opp med en gang. Var der 5 min før pizzaen egentlig skulle være ferdig. Men jeg sier jo ifra om at jeg er der, men ho virka så sur ho dama. Pizzaen var ikke ferdig men det ville nok ta ca 3 min til. Helt greit det. Men det tok 20 min. Og dem så bare ikke blid ut i det hele tatt. Klarte å kaste kvitteringen min, og sa bare "men den trenger du jo ikke" når jeg ba om den *rulle øyne* men maten smakte hvertfall. Men jeg tror nok ikke vi gidder å kjøpe der mer
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Hadde en liknende opplevelse på egen Dolly (glemt bestilling, brent mat, laaaaaang tid osv) og sendte skriftlig klage til daglig leder + lokal eier og fikk fin mail tilbake + gavekort ;o) Da hadde de visst bytta kokk siden brevet mitt ble "dråpen".
Hormonbomba ;) Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Og jeg nevner i fleng: Svidd pizza,kald pizza, pizza uten ost, pizza som var noe helt annet det vi hadde bestilt pizza, pizza med skall fra løken,pizza med ketchup på fordi de hadde gått tom for tomatsausen sin.............................. er jeg fornøyd med serivcen? Nei. En gang har jeg klart å få gratis mat og femti prosent på neste, og dum som jeg er tror jeg jo at de ikke kan klare gjøre feil neste gang.........Nå har jeg gitt opp. Sluttet å kjøpe der. Men det skal nevnes, at går man ut for å spise der får man super service, deilig mat og alt er på stell ) Må være noe riv ruskende gærent med take away avdelinga deres.
Mammaen til 2007jenta Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Yaddaline-gutt 20.02.09: hehe, byttet de ut hele staben da eller? Jeg har selv jobbet ¨på dolly og "alle" lager maten nemlig. Men ja, servicen på Dolly er elendig. Jeg ringte å bestilte forrige uke, skulle kjøre og hente den. Da jeg kom inn dit sier hun i kassen "åh, hei.. jeg tenkte jeg skulle ringe deg, for vi er memlig tom for bunner". Hva med å si det på tlf da jeg ringte å bestille? Eller da de oppdaget det? Ikke 25min etter jeg ringte å bestilte vel?
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Har også noen dårlige opplevelser med dolly. Men de har god pizza syns jeg. Her hos oss har PB eller pizzabakeren, litt bedre pizza, litt mer mat på pizzaen og til en mye billigere penge. Så vi har begynnt å spise pizza der heller. Og de har ekte brus også, ikke dispenser. Åååååååååå nå fikk jeg utrolig lyst på pizza!! Og vi bor 2 timer unna nærmeste pb og jeg er alene med barna =( Godt vi skal til byen imorgen =) =)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 haha, ja det vet jeg jo ikke noe om. men gavekort takker jeg ikke nei til - takeaway'en funker i alle fall selv om det varierer veldig i restauranten :oD
Hormonbomba ;) Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 De kjipeste var når vi bestilte en stor pizza med halve en type og andre halve en annen type, og dette var rester av to pizzaer slengt sammen til å bli 1........hadde følelsen av at vi satt der med restene etter andres middag........usj! Gubben er sånn som aldri kan lære seg til å se på pizzaen før han går ut døra der, så vi oppdager sjeldent slike ting før vi er hjemme. Men da ringte jeg og klaget!
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 17. februar 2009 #9 Skrevet 17. februar 2009 Da kan jeg si at vi heldigvis bare har gode erfaringer med dolly=)
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #10 Skrevet 17. februar 2009 Dollypizza er den vondeste pizzaen jeg vet om. Den er fæl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå