Gjest Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Venter nr 4 og er i uke 16. Kjente noe første gang i uke 13, så gikk det en uke før jeg kjente noe mer. Deretter har det vært bitte litt her og der. I dag var jeg på teatertur med elevene mine, og vi stoppet for å spise underveis. I alle de 20 minuttene jeg satt der holdt den vesle på med å sprelle og sparke rundt nedi der så "hardt" at jeg kunne kjenne det veldig godt :-) Var kjempekoselig rett og slett :-) Var jo ikke hardt, hardt da, men nok til å være skikkelig tydelig i hvertfall. Deilig å kjenne at det er liv nedi der etter noen dager uten å ha kjent noe.
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 åh, sånn følte jeg det og. Kjente liv relativt tidlig, men kanskje bare en til to ganger i uka. Hele forrige uke var det skremmende rolig inni der plutselig... enda jeg da hadde begynt å kjenne litt hver dag. Nå var jeg på UL og fikk se hvor flott de hadde det inni der, og det har nesten ikke vært rolig i magen i går og i dag - endelig er det igang tenker jeg!!! Er 17+4 idag! Etter jeg var på ul fikk jeg også se hvordan de ligger, så nå er det superkult å vite hvem sitt bein, eller hode, som dytter på innsiden der
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Så søtt! :-) Men de snur vel fortsatt mye rundt på seg inni der? Husker med de andre, spesielt nr 2 og 3, kunne de snu seg hele veien rundt fram til uke 36-37. Er deilig å kjenne litt liv, da kan man liksom kontrollere litt at alt er ok selv :-)
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Disse ligger ganske rolig. Ligger nesten slik de gjorde på ul i uke12. Mulig de tilfeldigvis snur seg tilbake igjen da, akkurat når jeg ser de Men jeg kjenner forskjell på hva som er spark fra små føtter og hva som er trykk/press fra hodet/rygg. Og jeg har doppler som gjør at jeg hører hjerteslag, og det på samme sted hver dag Men det skal jo være slik at de kan snu seg hele veien rundt om de vil, en god stund enda. Så jo på ul at de har god plass inni der enda, selvom det er to av dem. De sparker og herjer enormt mye iallefall, så jeg må si jeg håper de roer seg litt, kan bli tøft å sove med to slike i magen.. lurer på om den ene vekker den andre med spark?? Hehe.. vanvittig herlig med to inni der altså! Utrolig artig å se de kose seg sammen, nesten så de gav hverandre HIGH FIVE uten at de veit det selv...
meg & to små vampyrer Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Sparka er så koselige:) Min har sparka nesten hver dag den siste uke. Kjent det i noen uker nå. Veldig fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå