Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

venter nr 2. er i uke 34 og har den siste uken fått ganske vonde kynnere nederst i magen. jeg har kynnere også i bevegelse, men de gjør ekstra vondt hver gang jeg setter meg og skal reise meg. det er forskjelen fra tidligere kynnere

føler også noe nedpress....

noen som har kjent lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er gravid med nr 3 i uker 34 og har akkurat det samme som det du forklarer tror jeg... det er skikkelig ubehagelig å sitte. de kommer med gjevne mellomrom. Og jeg kan nesten ikke gjøre noe før de kommer.. Bare det å gå opp trappen er nok til at jeg får kynnere resten av kvelden.

Skrevet

eg ha mest kynnere når eg sitter. Dei er skikkelig ubehagelige. Ikkje så gale når eg er opp. Er i uke 34 eg og. Vi må vel bare holde ut med det :)

Skrevet

Jeg er 30 uker på vei, og sliter også med masse kynnere når jeg sitter. Spesielt når jeg kjører bil :S

Er faktisk til tider vondt :S

Skrevet

Jeg og har begyynt å få skikkelige vonde kynnere, er i uke 32 nå å de kommer gjerne når jeg ligger i senga å skal sove å inatt var de like vonde som rier så dette skal bli morro i ukene fremover NOT! men d er normalt altså å andre gangen får man de ofte mer og sterkere enn sist.. kynnere er vondt å i mange steder står d at man kan kjenne de fra uke 30å at de nesten ikke merkes osv men det er kjempemange som har det hele svangerskapet og at de er kjempevonde så syns d er litt rart det står sånn.. lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...