wonki Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 venter nr 2. er i uke 34 og har den siste uken fått ganske vonde kynnere nederst i magen. jeg har kynnere også i bevegelse, men de gjør ekstra vondt hver gang jeg setter meg og skal reise meg. det er forskjelen fra tidligere kynnere føler også noe nedpress.... noen som har kjent lignende?
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 jeg er gravid med nr 3 i uker 34 og har akkurat det samme som det du forklarer tror jeg... det er skikkelig ubehagelig å sitte. de kommer med gjevne mellomrom. Og jeg kan nesten ikke gjøre noe før de kommer.. Bare det å gå opp trappen er nok til at jeg får kynnere resten av kvelden.
hvalenmedoscarpåmagen Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 eg ha mest kynnere når eg sitter. Dei er skikkelig ubehagelige. Ikkje så gale når eg er opp. Er i uke 34 eg og. Vi må vel bare holde ut med det
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Jeg er 30 uker på vei, og sliter også med masse kynnere når jeg sitter. Spesielt når jeg kjører bil :S Er faktisk til tider vondt :S
24♡april Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Jeg og har begyynt å få skikkelige vonde kynnere, er i uke 32 nå å de kommer gjerne når jeg ligger i senga å skal sove å inatt var de like vonde som rier så dette skal bli morro i ukene fremover NOT! men d er normalt altså å andre gangen får man de ofte mer og sterkere enn sist.. kynnere er vondt å i mange steder står d at man kan kjenne de fra uke 30å at de nesten ikke merkes osv men det er kjempemange som har det hele svangerskapet og at de er kjempevonde så syns d er litt rart det står sånn.. lykke til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå