Fjortis76 Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Grunnen til at eg lurer er at termin er beregna til 26. september og eg skal ikkje byrje i 100% igjen før andre veka i juli. Går dette fint? På forhånd takk for svar:)
*toppris* Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 hm... kommer litt an på saksbehandleren din... når jeg fikk min sønn i 2006 skulle jeg ta med 3 lønnslipper som de da skulle ta utgangspunkt i ved utregning av fødselspenger... brukte da gjennomsnittet av disse.. slik sett vil det da bli litt under 100%lønnen din.... men dette kan du jo høre med nav om:) går sikkert bra;)
Fjortis76 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2009 Takk for raskt svar:) Trudde faktisk at det var nok med ei månadslønning eg..hmmm...
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har nettopp levert søknad på svangerskapspenger som regnes ut på samme måte som foreldrepanger, og jeg leverte bare en intektsskjema som arbeidsgiver fyller ut. og han skriver på hva 1 mnds lønn tilsvarer når jeg går ut i permisjon, det vilsi at jobber du 100% mnd før så får du 100% lønn også
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Når må en gå på nav og søke? Jeg barn venter i september, men venter meg et lønnshopp rundt juni pga at jeg leverer masteroppgaven og får lektorstatus, pluss at de sier at lærerlønna skal opp i vår i tillegg. Så kunne godt tenke meg å få dette tatt med i betraktning når de regner ut hva jeg skal ha. Jeg rekker det ja?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå