Gå til innhold

2 1/2 mnd og faste lurer på dagtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har begynt med det? Jenta mi blir grinete etter å ha vært oppe en liten time på morran, og videre utover dagen. Hun ligger i vogga på dagtid, men jeg lurer på om jeg skal legge henne i senga og slå av lyset når hun begynner å bli grinete og trøtt. Lurer på om det blir rot med natt/dag da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg på også. Akkurat samme situasjon som deg!

Skrevet

Min lille på to mnd sover 3 faste

første ca en time, halv annen ca kl 8

andre ca 3 timer ca kl 10.30

siste ca en time ca 16

også har han noen små dupper på armen eller under babygymmen

natta er fra 20.30- 0700, spiser 2 ganger av og til 3

Skrevet

hei:) har gått en lang tur ca i 12 tiden, så sover han i vognen ute til kl er ca 3..så han sover kjempegodt da:) er ikke noe sutrete når han får seg en lang lur. så den har funka lenge her:) du kan jo kansje legge henne i senga kun med dagslys inn på soverommet? og så er det jo deilig å sove i frisk luft..så ha vinduet på gløtt:)

Skrevet

Sover han i sin egen seng da, og mørkt på rommet?

Tenker at hun kanskje faller mer til ro da, for nå sover hun bare korte lurer på en halvtime i slengen. Det tror jeg er for lite... Ellers så ser jeg at barna våre har ganske lik døgnrytme! :)

Skrevet

Han sover på stua i bagen til vogna. tror ikke jeg ville lagt han i et mørkt rom - det er liksom forbeholdt natta. Kan kanskje forvirre han litt.

Min har ikke sovet ute enda, syns det har vært litt for kaldt her enda -5- -15. Har heller ikke vært på trille tur. Alt for mye snø, også syns jeg det er utrolig kjedelig og bare gå rundt. Blir nok litt turer når det blir vår og sommer, litt mer koselig å være ute da:-)

Min største sov også bare små lurer på en halvtime av gangen, han begynte jeg å legge i vogna ute og da sov han my bedre, han er født på sommeren da. Men du kan jo jegge han i senga og ha vinduet oppe så får han frisk luft kan hende det hjelper..

Skrevet

Tja...fast og fast.. lillemann sover en times lur på formiddagen (mellom halv 10 og 13 en gang, stort sett på sofaen eller i vognbagen) og en 2-3 timers lur mellom 2 og 18.30 (begynner med lang trilletur og sover også lenge når vi kommer hjem). Legger seg 21 og sover til 7.30/8.00 (med 2-4 spisepauser). Jeg prøver å være konsekvent med dag og natt, derav alltid lyst om dagen!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...