Gå til innhold

67 dager til menstermin, 84 dager til ultermin....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å nå er jeg frykteli lei...flere som er sliten å sikkert..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skriver under jeg altså!

62 dager til ul termin, 51 til menstermin.. håper virkelig og inderlig at han kommer på menstermin ja!;) heeh!

Skrevet

har akuratt samme datoen som deg vårbarn:) 62 dager til ul termin og 51 til mensterm. spennende å se kortid d blir.klar no eg:P

Skrevet

Har omvendt jeg da... ULtermin 28 mars og menstermin 7 april... Dvs. lenger unna til menstermin... Gjorde ikke noe å bli satt frem 10 dager kjente jeg! :P

Skrevet

imagen: Blir spennende å se hvem av oss som kommer først i mål da;) her er alt mer eller mindre klart, litt dumt kanskje for nå går man jo bare å venter og venter...:) hehe!

Linn: Kjenner at jeg syntes det var litt dårlig gjort av deg å skrive akkurat det....;) hehe! *misunnlig*

Skrevet

Hehe...

Sorry..... :P

Du kan "trøste" deg med at jeg er like spent og babysjuk som deg da! :) Og at jeg MÅ vente til den er klar uansett! :P

Skrevet

Jeg har også omvendt; 7 dager til UL-termin og 20 dager til menstermin. Veldig fornøyd med å bli satt fram. : )

Skrevet

Vi må vel alle vente litt mer enn vi ønsker!:)

Men dere er litt dumme:( hehe! neida, dere har sitti å ventet dere også! men likevel da - fy søren å misunnlig jeg er på de som nærmer seg mål!!!:)

Skrevet

Jeg henger meg på her jeg og ! Har 64 dager til ul-termin og 68 dager til mens-termin...men håper selvfølgelig han kommer før. Lei !

Skrevet

velkommen i klubben!:) hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...