Johan Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 ...til 2.trim. Er 12+4 i dag, har vært bortreist på langhelg, og nå er jeg klar for 2. trim. Magen er blitt kjempestor, så det er deilig at det nå kan fortelles til hele verden;-) Velkommen etter alle sammen!!!
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Heldig du er da...jeg kommer springende etter om en uke er 11+0 i dag
*toppris* Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 så herlig:) jeg kommer diltende etter om noen dager:) er 11+4 idag:) skal bli godt..
**Baby**number**two** Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Kos deg i 2.trimester, jeg kommer etter om noen dager bare =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå