Gå til innhold

Rett i dass;-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk det her i dag.....

Greit at toalettet har blitt brukt i overkant mye siste uker, grunnet diverse virus som har tatt turen innom heimen. Men at det virkelig går an å ødelegge hele dritten, altså toalettet er helt utrolig.

Jeg har siste par dagene hatt litt mange besøk på det lille rommet, og det var ikke spesielt festlig å oppdage i dag tidlig (kl 07) at det ikke gikk an å trykke på spyleknappen! For den hadde løsnet og datt fra hverandre lizzom.

Så da var det avgårde til butikken, og heldigvis er vvs-butikker laget slik at der er det folk grytidlig. Fikk god hjelp, hyggelig ekstraservice og dro hjem med dingsen. Nå er det montert og jeg er fornøyd.

Synd ikke viruset forsvant sammen med den ødelagte knappen da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til det der gitt... Ikke no koselig.. Her måtte vi ha rørlegger pga det var umulig å komme til den dingesen som måtte skiftes på... 1700 blanke kroner for 15 min jobb... Utrolig at det går an... Inkludert i det var pris for kjøring for å hente dingsen, selv om vi allerede hadde forklart problemet og de VISSTE hvilken dings vi trengte før de kom hit..... Sukk......... Dobbeltsukk...........

Har hatt omgangssyke her nettopp også.... No orntli dritt!!! (bokstavelig talt..hehe..)

Skrevet

Ja det er no ordentlig dritt:-)))

Og 1700 penger!!! Kunne nesten fått ny do for samme pris jo....

Jeg betalte 500 kr for duppedingsen min, inkl rabatt. Synes det er helt vilt jeg.......for en duppeditt!!!

Kanskje det er det man skulle begynt med? Produksjon av duppedingser av ymse slag til en rimeligere penge:-) Men vi hadde vel ikke blitt rike da....hihihihi:-)

Skrevet

Det var stiv pris ja! este gag fyller du bare vaskebøtta med va, og heller i e passe skvett etter hvert besøk(det gjorde vi i stalle "vår" da vaet frøs der tidligere i viter c",)

Skrevet

Nei huff og huff, ikke nok med at dere plages med virus etc. og så må dere betale for dotinger også. Du, en fattig trøst herfra, vi bet. akkurat kr 3.000,- for neten ingenting, eller dvs. noe pakningsdubetditter og myyyee ekstragreier som jeg ikke haelt skjønte på den fakturaen. JA og selvfølgelig blandebatteri, det var jo det som kostet mest. Uansett, Bortkastet penger, helt enig!

Skrevet

Au da!!! Det er skikkelig skrekken å ikke få dratt ned i do!!!!

Skrevet

Uff da...for noe dritt..... ;o)

Men godt det ble fiksa på..Kunne blitt ekkelt med en do som...nei jeg sier ikke mer,hehe

her å fant vi ut at slikt er dyrt.Frøs jo her rett etter den dåpen for 2år siden.En liten dings ble skifta,isproppen fjerna.Tok vel ca 20min.!800kr takk.æsj

Skrevet

Ja en do som virker er liksom et must!

I tillegg tok de vannet her noen timer i går da de skulle bytte noe nede i gata vi bor.

Utrolig hvor avhengig vi er av vann og strøm. Det er jo helt håpløst uten...

Skrevet

Skulle stå 1800kr oppe her...

Uten do hadde vi nok brukt bøtte ;o)

Men jeg var uten vann i over ei uke,og fy svarte altså...

Hurra for nedtrekkende do!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...