Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om det er noen fra Halden her på barnimagen som er gravid på min alder. Jeg er 20 år og har bodd i Halden siden juli. Hadde vært koselig å blitt kjent med noen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, 23 år fra Halden her. Venter barn nr 2 =)

Skrevet

Så koselig =) Hvor langt er du på vei? Jeg er 23+1 i dag.

Skrevet

I dag er jeg 21+2

Skrevet

ja jeg er 20 år og fra halden:) venter min første:) men jeg har ikke kommet meg inn i 2. trimester enda... jeg er bare her inne å titter ;) jeg er 11 uker på vei.

Skrevet

11 uker, da har du bare ei uka igjen så er du også i 2 trimester =) Trodde det ikke var noen andre i Halden på min alder som er gravid, ser aldri noen ute.

Skrevet

ja jeg gleder meg til å komme over dit!:) jeg ble overrasket selv jeg, over at det var noen i det hele tatt! og det er sikkert flere som ikke er her inne på barnimagen også:)

Skrevet

trivlig med gravide i halden:)

Skrevet

jepp! :) jeg er en ekte haldenser ;) hvor bodde du før du flyttet hit da, kvikk-lunsj? hvor langt er du på vei?

Skrevet

Jeg er fra Narvik, flytta ned til Bærum januar 08 og bodde der et halvt år før vi flytta hit til Halden. Jeg er 23+3 i dag =)

Skrevet

heldig du er som er så langt på vei!! du har mage og greier du da? :) så kos... jeg vil også få mage snart!! også gleder jeg meg til å kjenne liv nedi der! :) når begynte du å få mage? og når kjente du liv første gang?

Skrevet

Ja, magen begynner å bli stor nå =) Jeg begynte å få mage i uke 13, helt plutselig hadde jeg mage =P På morgenen når jeg våknet så kjente det ut som jeg hadde en hard ball inni magen. Jeg kjente liv for første gang i uke 16 =D

Skrevet

Ååå! så moro!! :) jeg håper magen min også kommer så fort! :) og at jeg kjenner liv snart jeg og!! ;) men jeg skal til jordmor når jeg er 13 uker på vei da, så kan jeg få høre hjerteslagene!! :) det blir så spennende! får bare håpe jeg hører noe da! men må jo satse på det, orker ikke å beskymre meg! ;)

Skrevet

Magen din kommer før du aner det ;) Da jeg var 12 uker på vei så prøvde lege å høre etter hjertelyd på meg, men han fant den ikke. Livmora lå enda så langt ned i bekkenet så det var så polstret.

Skrevet

ja, det blir spennende! :) tenk at vi har et ekstra sett med organer i magen vår... haha!!

hva gjør du om dagen da? jobber du/går du på skole eller gjør du kanskje som meg - ikkeno?;)

Skrevet

Ja, siden du er i uke 13 når du skal til jordmor så får du sikkert høre hjertelyd =) Tror livmora begynner å komme opp av bekkenet da =)

Jeg går nettskole, begynte nå i januar. Men jobber gjør jeg ikke. Du driver med ingenting? =P

Skrevet

Ekstra sett med organer ja ;) Synes det er så rart å tenke på at en baby vokser inni magen!

Skrevet

hva studerer du da? :) ja jeg driver med ingenting ja! :) altså, jeg har gått hjemme i et og et halvt år nå, med sykemelding og rehabilitering.. jeg har vært hjemme pga. utmattelse.. men nå er jeg forstatt hjemme siden jeg nå har blitt gravid, og syns ikke det var noe vits i å søke på ny jobb når jeg nettopp har funnet det ut! man vet jo aldri hvordan svangerskapet kan bli, så jeg blir like så greit hjemmeværende en stund til :) og til høsten tenkte jeg at jeg kanskje skulle gå opp som privatist, for å gjøre ferdig vgs. får de hva det blir til :)

Skrevet

Jeg studerer bachelor i ernæringsfysiologi, holder på med celle og kjemi, vanskeli! Huff, høres ikke bra ut at du ble sykemeldt pga utmattelse. Nei, det er vell ikke no vits å søke ny jobb da. Hva skal du ta opp som privatist? =)

Når har du termin? =)

Skrevet

så spennende med ernæringsfysiologi da! :) ja du er jo flink du da, i motsetning til visse andre.. *kremt, kremt*... jeg er forferdelig lei skole! blir dårlig bare av å tenke på det! jeg må gøre meg ferdig med almennfaga til vgs.. så jeg kan komme meg videre med noe annet. derfor skal jeg ta de fagene som privatist til høsten tror jeg. så kan jeg samtidig være hjemme med ungen vi skal ha ;)

Min termin er 09.09.09 :) veldig fin dato egentlig! :) men jeg har jo ikke vært på ultralyd enda så.. da får jeg vel en mer riktig en kanskje.

og når er din termin?

Skrevet

Jeg var kjempelei skole, men synes det er noe annet å gå nettskole. Gjør som jeg selv vil =) Lurt å ta opp fagene som privatist så du kan være hjemme med babyen =) Hva skal du gå etter du har tatt fagene du trenger?

Min termin er 17.juni. Synes tiden går sååå fort, for fort. Drømmer om fødsel ofte om natta =P

Tøff termin dato ;) Har du fått innkallelse til ultralyd?

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre etter jeg har tatt de fagene.. men jeg er veldig interrisert i interiør og slikt.. så kan jo hende det blir noe i den retningen :) Jeg syns tiden går sakte om dagen jeg :(.. hjelper kanskje litt fremover, da jeg får mage og UL og ting skjer hele tiden :)

Har tilogmed drømt noen ganger om fødselen jeg og allerede ;)

Ja, jeg har fått innkallelse til UL 5. april :) gleder meg!

Skrevet

på meg hørte ikke jordmor hjertelyden før i uke 17. Prøvde i uke 13 og 15, men fant den ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...