litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Våknet igår med at hele kroppen klødde, dette fortsatte utover dagen. Klødde selvfølgelig tilbake, og innen kvelden var jeg full av røde vabler (elveblest?). Idag klør jeg enda, har enda noe utslett og hendene mine ser ut som de tilhører noen som er minst 3 ganger så stor som meg. De er hovne/full av vann og verker når jeg beveger fingrene. Har prøvd å tenke tilbake til forleden dag, men kommer ikke på noe jeg har spist som kan være årsak til dette.
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Oj, trykket litt for fort. Syns jeg så det på bildene dine? "Gutten i magen" ? Første som slo meg er at det er svangerskapskløe. Om du er gravid bør du ringe føden og få komme inn og ta blodprøver for å få sjekket om du har forhøyede lever og galleverdier. Om du har dette skal man ha tett oppfølging pga babyen i magen.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2009 Jeg er ikke gravid, og går ikke på noen medisiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå