roffen Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Skal på UL for å se om egget sitter der det skal pga lav HcG verdi i begynnelsen. Det er for tidlig med å se hjertelyd, eller? Kan man evt se om det blir flere så tidlig? Jeg satt inn 2 egg og er veldig spent. Noen som vet.....??????
Karma! Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 var i uke 5 da jeg var på ul med den første- så bare fostersekken. ul igjen i uke 7 så da en klump med hjerte og igjen i uke 9 da lå den opp ned og så ut som strekmannen på ei manne dodør :-p hadde så mange ul pga myye blødninger..
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Er det 4 uker siden du satte inn 2 egg? Slik at du er ca 6 uker på vei nå? Eller er du 4+1 idag? Og hva var hcg på?
EnJente_m_2Jenter Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Hei du, jeg lurte også litt på det turbotrollet spurte om, om du egentlig er 6 uker på vei ? Og hva hcg'et var på siden de mente det var lavt.
Tellefanten Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Hei roffen. Vi var i testuke 6 sammen og så vidt jeg husker lå du to dager etter meg. Jeg er i dag 5+5 så da er vel du 5+3. Ang spm ditt er det litt vanskelig å si om du får svar på om det er en eller to. Sist jeg var gravid og hadde satt inn to egg, var jeg på ul når jeg var 5+1 pga blødning. Der så vi en fin fostersekk med en tynn hvit strek som var foster anlegget. Sjokket var derfor stort når vi kom til tidlig ul i uke 7 og fikk se to bankende hjerter. Trodde ut fra første ul at det var en, men det var jammen to gitt. Mulig du får se det, men som sagt vanskelig å si. Masse lykke til uansett, gleder meg til min ul om em uke. Litt bekymret siden jeg har spottet litt, så redd det skal gå galt. Når det gjelder hcg nivået ditt så var jo ikke det lavt. Hadde ikke du 99 på dag 12 etter innsett og fin stigning på de neste prøvene? Det er jo kjempe fint. Skjønner fremdeles ikke hvorfor de skremmer deg på denne måten. Følger med deg vet du
roffen Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2009 Jo jeg hadde Hcg på 98 på først bl.prøve 15 dager etter at jeg satt inn egg. Hele uken etter tok de blodprøve annen hver dag og den har steget siden. Jeg er positiv, sykehuset holder tilbake gleden enn så lenge. De er nå redd for at egget kan sitte feil. Selv blir jeg overrasket hvis det er noe galt. Jeg er i fin form og har ingen symptomer på at jeg er gravid, men det hadde jeg ikke sist gang heller jeg var gravid. Dette er jeg sikker på at kommer til å gå topp. Hvor langt jeg har kommet, vet jeg ikke helt. Tok eggløsningssprøyta den 17.1. Tok ut egg den 19.01 og satt inn egg den 21.1 Lykke til med alle sammen
Tellefanten Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 Da ligger du bare en dag bak meg da. Hadde uttak 20/1 og satte inn 22/1. Ut fra det jeg har regnet ut er jeg som sagt 5+5. Blir spennende å høre hvordan det går på ul. Når skal du inn? Jeg har time neste tirsdag 24/2. Grugleder meg til å se. Fint å få bekreftet det uansett hva som skjer. Blir mer og mer optimist etter som dagene går, men tør ikke juble helt ennå. Har spottet litt, men det er ytterst lite. Likevel nok til å skremme vettet av meg. Lykke til
roffen Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2009 jeg skal på første UL den 20.02. Gleder og gruer meg. Det er noen spennende dager. Når jeg ser at hjertet banker, da slapper jeg nok mer av. Lykke til med deg og. Jeg tilhører alaris. Hvor har du vært tellefanten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå