Drømme Stress ned-mamma Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 4 dager over siste mulige ikm dag....!!! Spotter/småblør fremdeles..men..det e så lite at det ekje antyydning te noe som kan kalles mens ein gang...i tillegg te oppblåst som f, klare ikkje ha stramme klær på, tappen har fått "typisk" graviditetsform. Tisser som f..må sitte å holde meg nå da......må spare opp nok te testen...!!! Og eg har begynt å spise frokost...eg pleie ikkje å gjør det..men nå..mååå eg bare...og forferdelig med romsteringer i nedre del av magen og bak skambenet..stikking og bobling og gudene veit... Så...negativ test så tror eg at eg e nødt å få ein skikkelig sjekk..for NOE skjer nedi her!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 oi så spennende drømme! Krysser fingrene for deg og er spent på oppdatering!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 ...sååå klart negativ...meeen....får bare vente å se litt...ingen mensantydninger ennå ihvertfall så....sukk...eg som e så lei av å ventaaaaa.....!!!!!! *sensurert*
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Å der va du, eg har tenkt på deg. Hørres jo ut så du bare må ha litt tolmodighet te, kan jo henda du teste positivt om noen dagar. Eg har ikm i mårå, og absolutt ingen symptomer på hverken det eina eller det andra...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2009 Men e jo teknisk sett over ikm da...hvertfall ifølge det eg antar va el.. 17 dpo nå tror eg...Issj.....meeen men...sitte å får litt småangst da...hvis eg ikkje e gravid så vett eg ikkje ka det kan vær for no.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå