Gjest Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Har fått nok av diskusjoner om dyreplaging og dreping av dyr! :-(
jente30L Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 synd du føler det slik,men det er vel ikke det som diskuteres.synd du tolker det sånn.
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 herregud for en dramaqueen du er. Det er vel ikke snakk om dyremishandling og torturering. Og hva er poenget med å fortelle oss at du skal kutte ut dib?
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Overskriften kunne likegodt vært; GI MEG OPPMERKSOMHET OG TRYGLE MEG OM Å BLI!
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Noen diskusjoner engasjerer jo mer enn andre.
It's all about me Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 Gå og kos med pusen du, så plager den iallfall ikke naboene en liten stund. Bye bye )
Dronningen! Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 Om man tar seg nær av hva som blir skrevet på en nettside er det kanskje like greit å kaste inn håndkle:o)
Full house Skrevet 17. februar 2009 #9 Skrevet 17. februar 2009 Forlater du et nettforum om barn pga et par innlegg, eller er det lite oppmerksomhet å finne. Ærlig talt, dette blir for dumt! jeg er glad i dyr selv, men teite kommentarer overser jeg glatt.
piano♫ Skrevet 17. februar 2009 #10 Skrevet 17. februar 2009 Vel, på et nettforum med X antall brukere må man regne med at ikke alle er enige til enhver tid. Da hadde det blitt gørrkjedelig her inne. Om du synes det er så fælt, tror jeg det er lurt at du tar deg en pause.
Mom2Two Skrevet 17. februar 2009 #11 Skrevet 17. februar 2009 Gjesp, begynner i grunnen å bli relativt lei av brukere som hyler om oppmerksomhet når de skal forlate forumet. Vil du forlate forumet, så gjør da det. Hvorfor lage et eget innlegg om det? Du må nesten bare leve med at saker diskuteres her inne og at mennesker har ulike meninger.
Annie_Anonymesen_;) Skrevet 17. februar 2009 #12 Skrevet 17. februar 2009 Jamen, så flott da! Da får du jo god tid til å gjøre en aktiv innsats for den lokale dyrebeskyttelsen http://www.dyrebeskyttelsen.no/publikum/ggg.shtml Meld deg hos Dyrebeskyttelsens lokalforeninger og hjelp til med kosing eller stell av omplasseringsdyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå