Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har mistet følelsen i huden på utsiden av lårene mine... Har hørt om bivirkninger etter spinal- bedøvelse og lurer på om dette kan være etter det. Har ikke vært sånn hele tiden siden fødselen, men mer og mer i det siste.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Hullo? Anyone? Skummelt å ikke kjenne lårene sine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå