Mille** Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Har gått ned 1,4 kilo siden jeg startet på søndag for litt over ei uke siden. Morsomt! )
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Oi, hva går den ut på? Flink du er da! Jeg er så sykt godtesjuk for tida. Spiser meg kvalm :-p
Mille** Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 Man må telle kalorier rett og slett, men det er veldig enkelt, man bare legger inn hva man har spist og så regnes kaloriene ut. Er sukkeravhengig og håper at dette skal hjelpe meg til å få et sunnere kosthold. Har litt smågodtabstinenser i dag, men det får tåles. Skal kose meg med tørkede aprikoser i kveld, 10 stk!! ;o) Problemet mitt er at jeg ikke klarer å spise meg kvalm på godis, kan spise kilovis uten å bli verken kvalm eller lei.... ;o/
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Så bra. Godt å høre den virker. Jeg er også medlem, men har liksom ikke kommet igang. Men NÅ skal jeg. Jeg er helt nødt og MÅ: sommeren er jo her snart. Nå er målet og få på meg bunaden til 17. mai. Trimmer du også da? Det tror jeg er helt avgjørende for meg, at jeg må komme i gang med trening.
Mille** Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2009 Nei, jeg trimmer ikke, kan ikke pga noen medisiner jeg spiser og må spise ut april ihvertfall. Men har en aktiv jobb da, det hjelper jo litt. ;o)
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 en times gåtur om dagen er kjempefin trim:-)
Mille** Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2009 I know, men jeg klarer faktisk ikke å gå mer enn jeg allerede gjør på jobb. Medisinene jeg spiser gjør at jeg får smerter i muskler og ledd, kjipt med bivirkninger ja.... ;o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå