Gå til innhold

dere som er plaget m kvalme- når kom den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

? uke 6 sist gang- nå er jeg kvalm 9 dager etter antatt el

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble kvalm i slutten på uke 6...:)

Skrevet

hei, jeg ble kvalm dagen etetr jeg skulle egentlig hatt mensen jeg, da kom det snikene til meg, og enda er jeg kvalm, jeg fant ut på fredag at jeg var det, etter en tur med inseminering. med første mann ble jeg oxo kvalm dagen etetr mensen. men heldigvis ikke så plaget som jeg var med han. krysse fingrene for at jeg ikke blir det.

Skrevet

hei =)

blei kvalm allerde i slutten av uke 3, men e heldivis bynt å gi sæ litt nu.. e 8+4 ;) så håope det ska gå heilt over med dagan ;);)

Skrevet

testet du pos alt i uke 3 da meeelo? 2 gangs?

Skrevet

Jeg ble småkvalm i uke 4 jeg var uggen flere dager för men tenkte ikke over det, trudde det skyldes noe annet, men plutselig hjalp det å spise litt :) Testet positivt noen dager seinere. Jeg er kvalm fortsatt men nå mer i korte stunder sånn plutselig. Forrige uke kastet jeg opp et par ganger, men virker som det er borte igjen. Er 9+6 i dag.

Skrevet

Hei!

Var ikke noe spesielt kvalm i første svangerskap - denne gangen kom kvalmen med ett brak 9 dager etter EL, altså når jeg var 3+2 - jeg testet da klart og tydelig positivt (ikke morgenurin) =)

Det er en mulighet for at jeg bærer tvillinger, legen mente han kunne se to stykker på forrige UL når jeg var 7+6, men første UL når jeg var 4+6 nevnte han ingenting om tvillinger... men han var usikker, så skal tilbake til ny UL om 2 uker

Uansett kvalmen er der ennå, men ikke så intens som den var tidligere.

Er i dag 8+3

Klems

Skrevet

1. gang ble jeg kvalm etter 6 uker, men fikk en SA etter 11 uker.

2. gang var jeg kvalm fra så og si første dag frem til uke 6. Fikk exu i uke 8, som resulterte i en eggleder mindre. Det er nå 6 uker siden og jeg har nå mistanke om at jeg er gravid igjen pga kvalme, svimmelhet og skikkelig sliten. Har alltid testet sent på testene så da er det bare å vente.

Jeg har inntrykk at når kvalmen slår til er veldig individuelt og kan variere fra svangerskap til svangerskap.

Føler selv at kvalme skal gå "greitt" så lenge jeg slipper å miste igjen. Det er ubeskrivelig kjipt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...