Gå til innhold

Hva syns dere er passe pris for en TFK- vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To år gammel joggster twist med stormtrekk, fotpose og ekstra myggnett.

Nypris ca 7000,. for alt.

Ser noen tar 5000,- på finn. Men det er vel mye??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte min for 3500, og den var nesten ikke brukt. Og da fulgte det med alt det du skriver nå.

Skrevet

Ok. MIn er mye brukt, men likevel god som ny. Tenkte på 3000,- jeg da men var usikker på om det var for mye.

Skrevet

Jeg syns ikke det var for dyrt. Er en utrolig god vogn, vet at det er mange som er int i den vognen:)

hvilken farge er den?

Skrevet

Rød. Ikke den mest populære fargen. Men nå har jeg hatt flere svarte vogner å tenkt at det er greit når de skal selges. Denne gangen tok jeg den jeg likte best. Har gutt og syns det går fint med rød vogn til gutt.

Skrevet

De koster 5300 nye, stormtrekket koster 400, fotpose vet jeg ikke. Myggnetting er jo innebygd i kalesjen, så hvorfor skulle man trenge ekstra? Det blir vel ikke 7000 til sammen, men mulig den kostet det før. Vet de har blitt billigere.

Min TFK kostet under 3000, ny, i Sverige.

Synes egentlig ikke du kan ta noe særlig over 3000 - 3500 når vogna er to år gammel.

Skrevet

Ok. Da jeg kjøpte kostet de 5990,- Har ett ekstra orginal myggnett til å feste i kalesjen. Fant ikke det som fulgte med, kjøpte nytt og fant det igjen. Tror det kostet 250,-. Det gjorde også fotposen. Så ok, 6900,- da.

Men syns også at 3000,- er passe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...