Gå til innhold

Flinke meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg følge i reveenkas fotspor....(potespor???) Siden ingen andre skryter av meg får jeg gjøre det sjæl.. Nå er oppvaskmaskinen og vaskemaskinen i gang, bolledeigen er satt (får besøk i kveld) kjøkken og stue rydda og klær lagt sammen og skitne klær sortert........... Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅ flink.. Og enda har jeg hatt tid til litt dibbing innimellom..... Hehe.... Multitasking heter det.. Eller no... :)

En ting har jeg tenkt på forresten, hvordan har det seg at det for gubben min og menn generelt er helt komplett umulig å gi ungen mat og samtidig rydde kjøkkenet? Eller stelle ungen på badet og samtidig rydde badet?? Det er som om med en gang man krever at de gjør mer enn en ting på samme tid så er det en alarm som går av : "system overload" og hele systemet kræsjer..... Et stort mysterium som MÅ løses.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bøyer med dypt ned i støvet (ja i støvet her hjemme;-) og må bare si at du er kjempeflink ja!!!

Det er en deilig følelse når man føler at autopiloten bare kobles inn og tingene går unna:-) Synes bare det skjer litt sjelden for tiden.....

Men ærlig talt, du har jo vært reneste tornadoen, bollebakern og husmorvikaren i en og samme kropp i dag:-)

Så deilig når besøket kommer, du sitter helt cool med røde kinn og nystekte boller og verdens beste følelse inni deg:-) KOS DEG!!!

Menn ja....................................HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..............kan bli en laaaang tråd dette her!

DET ER BARE IKKE MULIG FOR EN MANN Å GJØRE MER ENN EN TING AV GANGEN. Og jeg aner ikke hvorfor...........men kan irritere meg grenseløst over det altså:-) Og blir liksom ti ganger så effektiv selv når det ender med at man gjør det selv;-D

Tenker på det med "system overload"......er det rett og slett en mangelvare i programvaren på disse mennene kanskje......og det er jo flest menn som jobber som programvareutviklere.......hmmmm......

Skrevet

NETTOPP!!! Mange menn (de fleste??) er jo datanerder (eller kjenner jeg feil type menn??) og burde jo da skjønne at harddisken burde klare flere operasjoner på en gang.. Men NEI!! For mannen min er det komplett umulig å sortere klær, sette på en klesvask og samtidig planlegge midaggen... Når jeg påpeker at "du kunne jo ha tatt med deg karbonadene vi skal ha til middag" når han kommer fra vaskerommet (der står fryseskapet) så er det en tanke som han ikke har vært i nærheten av å tenke..... Skal jeg få han til å utføre flere operasjoner på en gang må jeg pent liste de opp i rekkefølge OG få han til å gjenta de... Selv da er det ofte det blir misforståelser og han kommer ut med et brød i stedet for karbonader.... Sukk.... Glad det ikke er bare min mann iallefall....

Skrevet

Hahahahaha, takk for en god latter:-)

Han her har jobbet mye innen data, men er heldigvis ingen nerd. De faller jeg liksom ikke for.

Men han har ikke fått installert den manglende minnebrikken ennå.

Og når skittentøysdunken står oppe, full av skittentøy. Og han skal ned i kjelleren og hente noe, hvorfor tar han ikke med hele dunken da mon tro?

Det er godt vi er flere i samme båt. Noen ganger blir man bare oppgitt, andre ganger irritert og sinna, men aller flest ganger gidder jeg ikke engang irritere meg over det. For det BARE ER SÅNN!!!

Skrevet

Jeter: menn _kan_ tenke på to ting samtidig ..... me den ene tingen er alltid

sex!

;-)

Skrevet

Hehehehe, det hjelper bare så fryktelig lite å TENKE på det. Det vi ønsker er jo at de klarer å GJØRE to ting på en gang.

Litt sånn Ikea; En kjapp en mens jeg strikker:-)

Skrevet

Hahahahahaha =)))) Dette er da vel det mest sanne som er skrevet ;o)

Menn ja....Ikke spør meg..Men følelsen om at hardisken og minnebrikken mangler er stor.Er alltid i hvilemodus og kommer et virus er det ingenting å gjøre.nei,be ikke menn om å tenke eller gjøre noe.Det er bare umulig det.

Men var litt sånn nesten flink i går jeg å.Det ble både rene gulv,rydda hus,kake og middag. =))

Du var superflink!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...