PartyOfFour Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Var hos fastlegen i dag, første kontroll (dvs skulle bare inn for en uvi og så satt han i gang med hele prosessen :-)
PartyOfFour Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. februar 2009 ok, ble visst lastet opp litt fort! :-) Det jeg ville frem til var at han prøvde å finne hjertelyden, men fant ingen ting.. :-( han sa det er i tidligste laget, men hadde blitt så glad hvis han hadde hørt noe! Nå er jeg bare nervøs for at noe har gått galt i steden (var på privat UL i uke 8 og da så alt bra ut..) Noen andre som har erfaring med hjertelyd i uke 10? Blir glad for alle svar :-)
smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Jeg var på søndag pga jeg hadde blødning på lørdag. Å da skulle han se om han fant hjertelyden men fant den ikke. Var på ul i går å alt var bare bra. Hjerte slo som bare det Jeg er 11+4 idag, så tror ikke du trenger å vær redd. Det er ikke mange som finne hjertelyden så tidlig. Egentlig så skal ikke legene se om de finner hjertelyden så tidlig en gang, pga da kan vi ble kjempe redde for at det er noe gale. ( sa legen til meg etter han ikke fant hjertelyden på mitt lille nurk ) Å som skjedde me meg, at jeg ble kjempe nervøs. Men det går nokk så bra då Masse lykke til
thereka Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Hei Det er ikke vanlig å høre hjertelyd i uke 10.. Legen min ville ikke prøve sist jeg var gravid før i uke 14... for hvis man ikke finner den ville man bare bli urolig bare vent noen uker du så hører han den nok. jeg hørte i uke 8 på ultralyd. Og han og sa at man ikke alltid finner den i uke 12 heller... Lykke til...
PartyOfFour Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2009 takk for svar :-) jeg vet jo det er tidlig... men jeg hadde også en bitteliten blødning (mer som en liten blodklump på 0.5 cm i utflod - sorry ekle detaljer!) på lørdag, og derfor har jeg begynt å tenke at kanskje noe har gått galt.. sa ikke det til legen da, for det var så veldig lite.. og har jo vært rolig etter UL hvor alt så strålende ut.. Er jo veldig liten sjanse for at det går galt når hjertet banker som bare det og alle tall ser fine ut, ikke sant? huff, skulle ønske tiden gikk litt fortere og disse første tre månedene var over alt!! lykke til til deg og!! :-) du har jo bare noen dager igjen her i dette forumet heldiggrisen..
PartyOfFour Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2009 hei igjen, legen din er visst litt mer fornuftig enn min :-) selvom han sa det var tidlig.. får bare prøve å roe meg ned og være tålmodig... takk for svar!
smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 Det er nok veldig liten sjangs for at det skal gå gale nå ja, tenker jeg iallefall Siden alt så bra ut på ul'en. Det går nok kjempe bra skal du se, det tror jeg. Hvor langt er du på vei?
smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 Forresten, jaa.. Herlig å snart være over me 1 trimester, det er det
PartyOfFour Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. februar 2009 er 10 +4 i dag.. så det går jo sakte men sikkert fremover... håper vi sees igjen i 2. trimester.. :-)
2prinsesserogbim Skrevet 17. februar 2009 #10 Skrevet 17. februar 2009 Eg fikk høre hjertelyd i uke 10 med første.... Men trur ikkje da e så vanlig... Har ikkje hørt etter den enda... var på ul 8+1 og er nå 11+6 så hopper snart inn i 2 tri..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå