anna80 Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Hei. Har et lite spørsmål ang. kontroller nå mot slutten. Er 34+2 nå, skulle hatt time hos JM i mårra. De ringte meg fra helsestasjonen i dag og utsatte timen i to uker da hun er syk i dag. :S Noen som har vært borti dette? Skal man ikke være innom på sjekk annenhver uke nå på slutten? Jeg er litt bekymra da jeg har hatt mye menssmerter i ryggen de siste dagen, samt at jeg syntes det er veldig lite bevegelse. Jeg hadde derfor gledet meg til å forhåpentligvis få en bekreftelse på at alt er som det skal i mårra. Noen tips?
minimee Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 er ikke værre en attt du bestiller time hos fastlegen din..... h#n kan også sjekke lyd og det som trengs er selv i uke 36 og har fått den utsatt nesten en uke,men føler ikke noe stress med det kjenner godt med liv....men ring fastlegen og si som det er att du er bekymra så får du sikkert komme inn raskt... Lykke til
Daizy, mor til 2 Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Det er ikke standard med annenhver uke før du kommer til uke 36. Altså 32-36-38-40 (41-42) Du finner standardskjemaet i svangerskapsboken du fikk på en av de første kontrollene. Man kan selvfølgelig ha så mange kontroller man ønsker, (ihvertfall kan jeg det) Men standarden er den som står i svangerskapsboken.
Daizy, mor til 2 Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Ellers kan du også kontakte hvilken som helst jordmor i din kommune, hvis du ikke vil bestille time hos fastlegen.
anna80 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2009 Takk for svar. :-) Da tar jeg sjansen på å vente. Har ikke vært på kontroll siden uke 30, så har trolig falt litt utenfor "standarden". Er førstegangs, så er litt usikker på det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå