Gå til innhold

Vintersko - er du fornøyd med de barnet har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt Viking sine tidligere, men de hadde kun Ponny sine da vi var i butikken for å kjøpe nye. Han er ofte så kald på beina etter at vi har vært ute en stund, og jeg lurer på å kjøpe nye vintersko igjen.

Hvilke sko er du fornøyd med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fornøyd med Viking gore tex - hun blir ikke kald, men de er veeeeldig glatte da, så dårlig egnet på hardpakket snø og isete veier.

Skrevet

vi kjøpte sorel sine i fjord høst, de som er lilla for jente og blå for gutt... og angret kjempe masse etterhvert. De er nok gode de, men alt for omstendelig for å bruke i barnehagen.. De tok aldri ut innesokken når de tørket de i tørkeskapet noe som gjorde at de ikke ble tørre, og tung tørket var de også i tillegg. De ble våte rett inn og veldig kalde, ble reklamert for den godt ullsokken som var inni, og den er jo ikke av ull! men uansett, jeg kjøpte nye til de nå for en måneds tid siden, ecco sko til begge, han fikk en lang modell med snøhette inni, veldig gode og han har aldri vært våt eller fuktig på bena enda. og det er masse snø ute nå... hennes sko er med borrelås og blir våte de også, noen ganger inni også men hun blir ikke så kald uansett siden det slipper ut det som er overskudd.. så nå er jeg fornøyde med skoene til mine unger.

Skrevet

skofus, er overraskende fornøyde me de:) bruker ulvang-sokker i, + ekstra ull-såler. må impregneres ca 1 gang i uka. aldri våt. kald en gang,tror det kom av at de ikke hadde blitt impregnert på ei stund..

billige, og gode sko:)

Skrevet

Vi har Ecco. Kjøpte de da de var på salg. Er utrolig fornøyd! De er varme, lette og myke.

Hadde Viking Gore Tex før og var også fornøyd med dem,men de er litt tyngre.

Skrevet

Takk for svar:)

Har vært å sett etter bla. Viking-sko, men det er salg overalt og utsolgt på størrelsen vi skal ha. Ikke får de inn mer heller, er nok litt i seineste laget å kjøpe nye vintersko!

Ble fortalt i butikken at Ponny og Ecco var omtrent det samme, Ponny hadde tykkere såle, men begge hadde gore-tex (sympha-tex eller-noe-sånt på Ponny, men det var det samme som gore-tex sa hun).

Skrevet

Datteren min har Kamik waterbugs og de er veldig gode. De er vanntette og skal tåle ned til minus 40.

Skrevet

Dette er en nettsie med vikingsko for bla barn. Vi har viking adventure til vår gutt på 2,5 år og er kjempe kjempe fornøyd med de. Helt vanntette og ganske lette.

http://www.carismanorge.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...