Gå til innhold

ang.vekt på babyen,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her på "minside" står det at babyen kun veier 1700 gram denne uken, men ifølge boken jeg fikk av babyverden, og på babyverden, veier babyen 2100 gram. Synes dette var ganske stor forskjell jeg, og jeg er jo en uke "lengre" her på bim enn på babyverden, fordi de regner med fullgåtte uker her..Hva stemmer egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

inne på uke for uke må du se på der det står barnets uke og ikke mor sin uke....

blei du klokare no ?

koleis uke er du no?

Skrevet

hm..nei, egentlig ikke:p hehe. Er inne på uke for uke, både på babyverden og på bim, men står fremdeles to forskjellige.

Er 33+1 ;)

Skrevet

Tror kansje vekten her inne på disse sidene er litt lav...vet ikke hva de har gått ut i fra når de har laget de uke for uke sidene...

Vekten er jo bare ca...Har en venninde som fikk baby i høst hun reagerte å det samme og spurte både JM og føden som mente at normal vekt var en del høyere enn det de opplyser om her inne på de sidene..så ikke vet jeg..men kansje lurt å ta det med en klype salt ;o)

Skrevet

Er vekten på babyverden som er mest rett ja. Jeg har sånn percentilskjema for fostre som jeg har fått på sykehuset siden jeg går gjevnlig til vektestimering og da er det babyverden som stemmer best overens med det..

Skrevet

inne her er barnet ca 1900 i uke 33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...