Gå til innhold

Flere som gifter seg den 29aug 2009?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ligger dere ann med alle forbredelsene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal gifte oss uken før. Har ikke kommet så veldig langt i forberedelsene. Har booket prest og lokale. Samt googlet litt brudekjoler og stash på nettet. Du da?

Skrevet

vi gifter oss også uken før. Og har ordnet kirke, festlokale, overnatting for bryllupsnatta er bestilt, ringer er bestilt, antrekk til brudgommen er kjøpt, men mangler enda sko, brudepike og brudesvennkær er planlagt og vi vet hvor vi skal bestille de fra, forlovere og toastmaster er forespurt og har takket ja, skal bestille kjole fra jk dress, og mangler bare å ta mål før bestillingen kan gjøres, vi har begynt å kjøpe inn alkohol fra sverige, vi har sendt forespørsel til noen band/musikere, men har ikke bestemt oss enda.... Det var d jeg kom på i farta. Det vi ser på som mest prekært nå, er å begynne med invitasjoner, festprogram med mer, siden vi skal lage alt selv, bestille frisørtime, og få noen til å være kokk og servitører!:)

Skrevet

Det skal vi :)

 

Har egentlig tatt det ganske med ro, men har begynt for fullt nå.

Har ordnet:

-lokale

-kirke

-kjole

-fotograf

-brudebuketten

-forlovere

-brudepiker/svenner

-bil

 

Har sendt mail til div.overnattingsmuligheter for gjester.

Er i samtale med musikk.

Regnet ut cirka utgifter på alkohol (har begynt å kjøpe inn litt)

 

Neste på programmet er nå solist i kirken, buss, og toastmaster.

 

Så har jeg en anelse på hvordan jeg vil at innbydelsene skal se ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...