Alimi Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Hei alle gravide. Jeg er en uavhengig forhandler av Forever Living Aloe Vera og helsekost produkter. Forever Living er verdens største dyrker, produsent og distributør av Aloe Vera. Hovedingrediensen i våre produkter er 100 % stabilisert Aloe Vera Gel. Det er kjent at mange gravide sliter med fordøyelsen og hard/løs mage. Vil bare tipse dere om å drikke Aloe Vera hvis dere har litt problemer med magen/fordøyelsen. Uavhengig av dette anbefales det å drikke Aloe Vera for å få et godt immunforsvar og en god helse. Aloe Vera er også veldig sunt for fosteret, spesielt når det gjelder utvikling av tarmsystemet. Flere millioner mennesker i over 100 land har brukt produktene våre, og vil fortsette å gjøre det hver eneste dag som en del av en sunn og god livsstil. For i dag vet vi at en sunn livsstil ikke bare påvirker hvordan vi har det i dag, men også hvordan vi vil ha det i morgen. Med vår Aloe Vera Gel holder du magen i form. Og med vår tilfredshetsgaranti risikerer du som vil prøve geleen vår, ikke annet enn å føle deg vel – hver dag. Se Forever Livings hjemmeside http://www.foreverliving.se/no/hjem. For mer info om produktene eller om bestilling, send meg en pm. Klem
Alimi Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. februar 2009 Jeg så at innlegget mitt ble slettet fra 1.tri (det samme som dette). Det hadde kommet en klage om reklame for privat person inne på ris og ros forumet. Det var absolutt ikke ment som det. Det var bare ment som et godt råd som jeg selv har hatt god erfaring med. A t jeg er "uavhengig forhandler" betyr bare at jeg kan bestille produkter til innkjøpspris til eget forbruk. Grunnen til at jeg ble "uavhenghig forandler" er fordi jeg bestiller mye Aloe Vera produkter til meg og familien min. Da blir man det automatisk. De som vil kjøpe produktene trenger heller ikke å gå igjennom meg. Det finnes mange steder på internett der man kan bestille produktene. Mente ikke at jeg skulle få noe personlig fortjeneste av dette innlegget. Ville bare hjelpe andre. Beklager hvis noen tok det på feil måte. Klem
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Skjønner ikke at personer har så veldig imot reklame her inne. Men det kan jo hende det er en regel som sier det ikke er lov til å reklamere for ting. Bruker en del aloe vera selv, men da som fuktighetskrem, men nå har jeg byttet til a-derma sine produkter siden aloe vera salven ikke var god nok mot den tørre huden jeg har fått pga graviditeten og svangerskapskløen. Men har aldri hørt at man kan drikke aloe vera. Må smake helt forferdelig.
Alimi Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2009 Det skjønner ikke jeg jeg heller, men det var ikke meningen å gjøre noe ulovlig:-) Aloe Vera drikken smaker ikke vondt. Man kan også få den tilsatt med fersken eller wild berry smak. Lykke til med resten av graviditeten:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå