4blir5 Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Skal i 30 års dag til broderen. Han spiller golf, står på telemark, har båt for å nevne noe av interressene hans. Har ingen ringeste anelse om hva vi skal finne på, vil jo gi noe litt ekstra fint! Håper på mange tips!!!
lykkeligV Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Hva med en ny golf-bag ? avhengig av hvor mye du vil bruke da..kanskje spleise med noen andre også ? =) Eller noe som passer å ha med i en båt kanskje? Vanskelig å komme med tips med de hobbyene =)
smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Ny redningsvest Hehe.. Veldig vanskelig å komme me tips til de hobbyene! Men kan jo gi han penger f.eks, enkelt å greit ( men litt kjedelig da) =)
PartyOfFour Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 vet ikke om han er en skjortetype, men jeg syns noen fine mansjettknapper kan være en god ide! kanskje med en liten diamant f.eks..
roffen Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Når jeg gir bort gaver, eller får gaver så synes jeg at det er veldig hyggelig med minner fra den spesielle personen på en slik spesiell dag (runde dager, dåp, konfirmasjon etc). Mansjettknapp, slipsnål, bilde etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå